Ac Bax

Mooie producten voor betaalbareprijs

Zou het verder niet weten heb alles al gezegd

Was vriendelijke medewerkster .ons heel goed geholpen
Alleen de afgesproken leverings tijd is wel 4 wk later geleverd

Op aanraden van kennissen daar een salontafel en eettafel gekocht. Beide bleken beschadigd bij aflevering. De eettafel zelfs 2x. Problemen zijn door filiaalmanager adequaat opgelost

Nvt

Service verlening is prima

Niet opdringerig maar luisteren naar de wens van de klant.

R. Sonnevelt

Beschadigde bank ontvangen, terug naar de winkel waar wij werden doorverwezen naar een klachtenformulier via Internet. Zouden binnen 3 maar maximaal 5 dagen benaderd worden. Helaas nu meer dan... Beschadigde bank ontvangen, terug naar de winkel waar wij werden doorverwezen naar een klachtenformulier via Internet. Zouden binnen 3 maar maximaal 5 dagen benaderd worden. Helaas nu meer dan twee weken verder nog geen reactie ontvangen.

Een betere klachtenprocedure en doen wat er beloofd wordt

Tot op heden zeker niet

Stolk

Klantvriendelijkheid geef ik een 7
Afhalen plus het regelen vd aanhanger en bijbehorend personeel ervan...geef ik een dikke 9

Sterkste punt...het afhaal magazijn

Wij zijn in de winkel goed geholpen met het uitzoeken van de bank en stoelen. Over de levering zijn wij echter totaal niet tevreden. Alles werd in zeer grote dozen geleverd en wij moesten dit zelf... Wij zijn in de winkel goed geholpen met het uitzoeken van de bank en stoelen. Over de levering zijn wij echter totaal niet tevreden. Alles werd in zeer grote dozen geleverd en wij moesten dit zelf uitpakken en in elkaar zetten. Dit was ons vooraf niet gemeld. En tijdens het uitpakken bleek ook nog eens dat er slechts 2 onderdelen van de bank waren geleverd en dat 2 andere onderdelen ontbraken. Deze zijn na vele telefoontjes wel nageleverd de volgende dag maar al met al vonden wij dit erg vervelend.

Melissa van Hoogdalem

Mijn ervaring met Pronto wonen Sliedrecht is behoorlijk slecht. In de winkel werd ik bij mijn aankoop super goed geholpen. Er wordt echt met je meegedacht en vriendelijk geholpen. Maar daarna begon... Mijn ervaring met Pronto wonen Sliedrecht is behoorlijk slecht. In de winkel werd ik bij mijn aankoop super goed geholpen. Er wordt echt met je meegedacht en vriendelijk geholpen. Maar daarna begon de ellende pas. Ik had een tafel met stoelen, een kast en een bank besteld. Omdat de verwachte levertijd van de bank 10 weken was, wilde ik nog even wachten met de levering van de rest van mijn meubels. Dit omdat ik dan maar 1 keer leveringskosten hoef te betalen. Na 10 weken wachten begon ik maar zelf met bellen voor de status van mijn bestelling. Bleek dat de levering van de bank nog een weekje opgeschoven was. Dit proces heeft zich een paar weken lang afgespeeld. Uiteindelijk heb ik kunnen regelen dat mijn tafel en kast wel al geleverd konden worden.
De levering van deze producten ging ook niet helemaal vlekkeloos. Meer dan 2 uur later dan afgesproken, werd uiteindelijk de levering bezorgd. Hier bleek echter dat het frame van de kast mist en een stel poten van een stoel.
Dit allemaal terwijl ze me nog steeds geen informatie konden geven van de status van mijn bank. Uiteindelijk zijn de gemiste onderdelen in dezelfde week nageleverd.

Omdat deze levering al mis was gegaan en ik nog steeds op mijn bank aan het wachten was, heb ik gevraagd om een tegemoetkoming voor de slechte service. Op dat moment kon er wel een cadeaubon van 20 euro bijgeleverd worden. Hier ben ik toen niet mee akkoord gegaan. Door langs te gaan bij de winkel en de manager gesproken te hebben, zou er een korting op mijn bank geregeld worden en meer duidelijkheid over de leveringsdatum. Na een week wachten heb ik zelf maar weer moeten bellen. Hierna is het tot twee keer toe gebeurd dat ik teruggebeld zou worden, maar vervolgens zelf weer moest bellen voor meer informatie. Iedere keer werd mij beloofd dat de status van mijn bank dagelijks in de gaten gehouden wordt, en ze mij hiervan op de hoogte zouden houden. Dit was dus absoluut niet het geval.
Uiteindelijk na 17 weken wachten en bellen, is er vanuit de winkel eindelijk goed navraag gedaan bij de leverancier over de status van mijn bank. Het bleek dat de leverancier de bank nooit in productie heeft genomen.
Ook al kunnen jullie daar als medewerker bij de winkel niet veel aan doen, hadden jullie veel eerder hier achteraan moeten gaan en mij hier meer van op de hoogte moeten houden. Nu heb ik hierdoor 17 weken zonder bank gezeten.

Ik zal jullie winkel vooral niet meer aanbevelen aan andere mensen, en mijn slechte ervaring delen met zoveel mogelijk mensen.

Te veel om op te noemen. Vooral beter de klant op de hoogte houden en niet alleen de schuld geven aan de leverancier.

Vriendelijkheid in de winkel

Alles netjes afgeleverd vriendelijke jongen

Alinda

Nu voor de tweede keer onze meubels hier gehaald. Helaas was ook deze keer weer niet alles op orde... er zit een gat in de bank daar krijgen we nog bericht over. Het frame van de stoel is niet... Nu voor de tweede keer onze meubels hier gehaald. Helaas was ook deze keer weer niet alles op orde... er zit een gat in de bank daar krijgen we nog bericht over. Het frame van de stoel is niet dezelfde kleur als de stoel zelf.. en ook in deze stoel zat ik een scheurtje.. we moeten overal zelf achteraan omdat pronto maar een tussen persoon is. Alles gaat via de mail en je merkt aan de medewerkers dat ze je niet helpen en alleen doorverwijzen.

Alles via pronto zelf oplossen en niet onpersoonlijk via de mail. We moeten zelf de meubels weer terug brengen omdat er geen mensen zijn die de spullen kunnen ophalen. Omdat wij nog wat jonger zijn... Alles via pronto zelf oplossen en niet onpersoonlijk via de mail. We moeten zelf de meubels weer terug brengen omdat er geen mensen zijn die de spullen kunnen ophalen. Omdat wij nog wat jonger zijn (stel van 25 en 26jaar) hebben soms het idee dat we niet serieus worden genomen.

Nemen de tijd voor je wanneer je een keuze wilt maken.

Nee

Lange wachttijd