Prima in orde

Ga zo door

Mooi spul leuke prijzen, nette en vlotte bediening

A.h Spoel

Prima service

Levering op tijd

Vriendelijke en correcte benadering.

Nee ga zo door zou ik zeggen.

Behulpzaamheid met alles.

René Van der Velden

Niet zo goed.

Ik kreeg het product anderhalf maand te laat en moest ook nog eens extra betalen omdat de bank niet in de lift paste terwijl ik de maat eerst door gaf. Ik zou eigenlijk een korting van 50 euro(want... Ik kreeg het product anderhalf maand te laat en moest ook nog eens extra betalen omdat de bank niet in de lift paste terwijl ik de maat eerst door gaf. Ik zou eigenlijk een korting van 50 euro(want zoveel koste het om naar boven te brengen zonder lift)moeten krijgen. En de excuus dat dit een extern bedrijf is neem ik niet aan. Pronto gaat hiermee in zee en ik heb de bank bij Pronto besteld dus het is jullie schuld. Verder klopte de instructies niet van de poten die onder de stoelen gemonteerd moesten worden.

Alleen maar positief.

Eigenlijk geen.

Erg deskundig en geduldig geholpen.

GB

Fijn geholpen met samenstellen van onze bank en de stof. Jammer dat we 12 weken op onze bank moesten wachten terwijl het geen vakantie periode was. Heb zelf gebeld toen bleek ons bankstel al in het... Fijn geholpen met samenstellen van onze bank en de stof. Jammer dat we 12 weken op onze bank moesten wachten terwijl het geen vakantie periode was. Heb zelf gebeld toen bleek ons bankstel al in het magazijn te staan.

Kennisgeving wanneer en hoe laat wordt bezorgd.Via website niet te volgen en bezorging niet telefonisch te bereiken.

Vriendelijkheid

A.Plomp

Prettig. Ruime keus. Professionele en vriendelijke behandeling.

Nee

Meedenken met wensen klant.

Eus1961

Klachten en vragen snel afgehandeld

Communicatie met de bezorgdienst kan beter. Telfnr klopt niet bedrijf was verhuisd.

Bevalt je aankoop niet zijn er genoeg mogelijkheden om tot een compromie te komen.

Frans Timmermans

Super vriendelijk geholpen, klantvriendelijk en geen dwang, nemen de tijd voor je en een goed advies.

klantvriendelijk