Jose

Supef fijn geholpen.
Verkoopster was erg vriendelijk en niet opdringerig, wat ik zeer wardeer

Rust .
Geen opdringerige verkoop

Beste Jose,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe vloerkleed!
Pronto...
Beste Jose,
Pronto Wonen Sittard-Geleen

Diana

Zeer vriendelijk en hulpvaardig, aangename sfeervolle winkel met mooie kwaliteit

zeer aangename winkelopstelling

Vroemen

Afhandelen van een bestelling waarvoor geen advies van een verkoper gevraagd wordt moet sneller kunnen. Nu ruim 40 min moeten wachten

Variatie

Bestelling zonder advies vereenvoudigen en daardoor versnellen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over ons. Voor een vloerkleed moeten wij altijd een order aanmaken vanwege de garantie en informatie over het product vandaar dat hier een verkoper voor nodig is.

Hoedemakers

Mooie meubels en spullen, op je gemak kunnen kijken en proberen, goede prijs/kwaliteit

Goede uitstraling, keurige opstelling

Nog meer informatie betreft levering, beetje onduidelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze nieuwe winkel! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren.
Met...

Op den Kamp

Fijne overzichtelijke winkel

Direct geholpen worden zonder lang te wachten

Nvt

Beste klant,
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat u goed en snel bent geholpen!

Ricardo Gulpers

Uitstekend

Indeling en aanbod. Vriendelijk personeel

Nvt

Beste Ricardo,
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de meubels!

Jordy dewaide

Zeer prettig, goed geholpen. Was zeer snel afgehandeld

Niks te melden

Beste Jordy,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

John Vergoossen

Leuk bijzettafeltje gekocht

Mooi assortiment

zorgen dat de deskundigheid van het personeel i.v.m. de software optimaal is

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren. Veel plezier met het nieuwe tafeltje!
Pronto...

cremers

Super ervaring

vriendelijk personeel die geregeld door de winkel loopt, super winkel uitstraling. prettig om er doorheen te lopen

ga zo door

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen en zo enthousiast bent over onze winkel!
Pronto wonen...

Marleen Visschers

Geweldig!

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel, zowel in de zaak zelf als in magazijn! TOP!

Niks, gewoon zo doorgaan is niks meer te verbeteren!

Beste Marleen,
Wat een super leuke review om te lezen, bedankt hiervoor! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen en kast!