Wijnen

Wij hebben 2 stoelen gekocht van samen € 950,00. Ons was vooraf verteld dat de verpakking niet meegenomen zou worden. Nou, dat hebben we geweten. Bijna 2 kliko’s moeten vullen om die bende weg te... Wij hebben 2 stoelen gekocht van samen € 950,00. Ons was vooraf verteld dat de verpakking niet meegenomen zou worden. Nou, dat hebben we geweten. Bijna 2 kliko’s moeten vullen om die bende weg te krijgen. Na deze ervaring hebben wij besloten geen grote artikelen bij Pronto meer te kopen. Voor zoveel geld mag je toch wel meer service verwachten. Wij zijn wel klaar met Pronto.

Bekius

Goede ervaringen! Klacht over onze tafel met een externe partij(meubelmaker) goed opgelost.

M. Jalink

Hadden precies wat we zochten en nog op voorraad ook!

C. Pluim

Prettig geholpen

Reactie Pronto Wonen Elburg:

Geachte heer / mevrouw Pluim,
Bedankt voor de goede beoordeling. Veel plezier van uw bestelling.
Timon
Pronto Wonen Elburg

Hop

Goede communicatie, fijne hulp bij ophalen

Gillot

Prettig geholpen door verkoper.

Ada van Spijker

Veel tijd en advies gekregen om juiste producten te kunnen bestellen.

reinald evers

Zeer goed

Boogaart

We zijn netjes en vriendelijk geholpen in de winkel. Ook de bezorging ging netjes en in goed overleg.

R westerink

Goede en snelle levertijd. Jammer van de bezorgkosten.

Reactie Pronto Wonen Elburg:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw review! Pronto wonen is een meeneemformule. Dit houdt in dat u als klant de keuze hebt om de meubels zelf gratis af te halen uit ons magazijn in Elburg of om te kiezen voor een bezorging aan huis tegen een vaste prijs van €65.
Pronto Wonen Elburg