Jan Visch

Prachtige betaalbare collectie woonaccessoires

W. en A. van Dijk - Muurling

Wij hadden vanwege een komende verhuizing gekozen voor een geheel nieuwe inrichting en zochten contact met Pronto Wonen in Elburg. In coronatijd! We konden de zaak niet fysiek bezoeken, maar er... Wij hadden vanwege een komende verhuizing gekozen voor een geheel nieuwe inrichting en zochten contact met Pronto Wonen in Elburg. In coronatijd! We konden de zaak niet fysiek bezoeken, maar er verscheen een enorme vrachtwagen voor de deur met daarin allerlei mogelijkheden om meubilair te kiezen. En op die manier hebben wij een complete inrichting bij elkaar gekozen. De aflevering duurde uiteraard vanwege corona ook lang, maar was prima geregeld. Wij zijn heel gelukkig met de vriendelijkheid, de behulpzaamheid en de plooibaarheid van Pronto Wonen Elburg en bevelen deze zaak van harte aan bij onze vrienden en kennissen.

W. en A. van Dijk - Muurling

Bosch

Gewoon

Geachte heer / mevrouw Bosch,
Bedankt voor de beoordeling. Veel plezier van uw nieuwe fauteuil!

Vd gaag

Uiteindelijk alles goed geregeld. Maar eerste instantie geen sprake van correcte service. Bijna geen zaken mee gedaan. Bij binnenkomst totaal genegeerd terwijl er 3 man personeel was. Waren alleen... Uiteindelijk alles goed geregeld. Maar eerste instantie geen sprake van correcte service. Bijna geen zaken mee gedaan. Bij binnenkomst totaal genegeerd terwijl er 3 man personeel was. Waren alleen heel druk met elkaar. Geen oog voor de klant.

Geachte heer / mevrouw van der Gaag,
Geachte heer / mevrouw van der Gaag,
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Onze excuses voor de onprettige ontvangst, we zullen dit intern bespreken om dit in de toekomst te voorkomen.
Wij willen u graag bedanken voor het vertrouwen en het plaatsen van de bestelling. Veel plezier van de nieuwe stoelen en de bank!

Dekker

Levering duurde veel te lang en er was geen communicatie

Geachte heer / mevrouw Dekker,
Geachte heer / mevrouw Dekker,
Vervelend om te lezen dat u de lampen pas later heeft ontvangen dan u had verwacht. Wij hebben u in juni al proberen te bellen maar helaas zonder succes. Ook in juli hebben wij u niet te pakken gekregen, ook niet per mail.
Pas in augustus hebben wij u kunnen bereiken waardoor u toen pas kon gaan genieten van de nieuwe lampen.
Toch willen wij u heel veel plezier van de lampen toewensen.

Irma Brokling

Fijne ervaring, goed advies, snelle service en fijme producten. Echt super tevreden

J van Putten

Bank gekocht die op voorraad was, en deze is vlot geleverd.
Bij het monteren van de poten bleek een kunststof dop te missen, Nu 2 weken later hebben we dit nog niet compleet.

Wienke

Prima geholpen

Germ kroes

Het is een mooie winkel en goede service