Brenda Kroes

Klant vriendelijk!

A Dijkstra

Komen hun afspraken goed na!!

Geke Baas

Prima, in een woord gezegd!

Visscher

Kundig, vriendelijk en gemotiveerd personeel

Petra ten Kate

Prettig , het was erg druk die dag maar toch goed geholpen

Iris

Prettige winkel in Zwolle om rustig rond te kijken. Het product dat ik wilde was niet op voorraad in de winkel, dus online besteld. Levering duurde iets langer dan verwacht, maar de bezorgers waren... Prettige winkel in Zwolle om rustig rond te kijken. Het product dat ik wilde was niet op voorraad in de winkel, dus online besteld. Levering duurde iets langer dan verwacht, maar de bezorgers waren erg vriendelijk en hebben de kast netjes op zijn plaats gezet. Al met al zeer tevreden!

Anton Bravenboer

Na de site van Pronto ingezien te hebben, hadden we een keuze gemaakt. In Elburg naar de showroom. Daar raak je toch in twijfel wanneer je zo,n uitgebreid aanbod van relaxstoelen aantreft. We werden... Na de site van Pronto ingezien te hebben, hadden we een keuze gemaakt. In Elburg naar de showroom. Daar raak je toch in twijfel wanneer je zo,n uitgebreid aanbod van relaxstoelen aantreft. We werden keurig te woord gestaan door de aanwezige verkoper en werd een keuze snel gemaakt. Een groot voordeel was dat de stoel op voorraad stond in het nabij gelegen magazijn . Zo werd alles keurig afgehandeld en gingen we zeer tevreden huiswaarts .

meulen

van delden

Goed veel keus

Brands

Vriendelijk en goed geholpen.