Johan Snijder

Prettig geholpen door de verkoopmedewerkster. Ze had alle tijd voor me en wilde me overal wel bij helpen. Blij met m'n aankoop en blij met de verkoopmedewerkster! Ik ga m'n nieuwe auto ook bij d'r... Prettig geholpen door de verkoopmedewerkster. Ze had alle tijd voor me en wilde me overal wel bij helpen. Blij met m'n aankoop en blij met de verkoopmedewerkster! Ik ga m'n nieuwe auto ook bij d'r kopen denk ik.

Verkoopmedewerkster was een dikke plus, Assortiment is top..

- Ik ben behoorlijk kleurenblind (echt een drama) en toen het op de kleur aankwam had ik echt advies nodig maar dat bleef bij "is een persoonlijke keuze". Jammer want ik zie het gewoon niet =] - Ik ben behoorlijk kleurenblind (echt een drama) en toen het op de kleur aankwam had ik echt advies nodig maar dat bleef bij "is een persoonlijke keuze". Jammer want ik zie het gewoon niet =]
- De verkoopmedewerkster moest wat navragen bij een mannelijke collega over het bezorgen maar in het gesprek wilde deze collega kennelijk geen contact met mij en richtte zich vol op zijn collega. Dat snap ik maar ik voelde me er een beetje door genegeerd. Vooral omdat ik wel probeerde contact te zoeken met deze mannelijke collega. Maargoed, hij zal het wel druk gehad hebben.

fam. fonteijne

Zeer goed, de kleur beviel ons niet en ze deden veel moeite om dit op te lossen

ruime collectie en scherp geprijsd

het licht in de winkel vertekend de kleur erg

Fam Duenk

Gezellige goed ingerichte winkel,assortiment goed te bekijken

Goede materialen voor een betaalbare prijs

van Hout

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen

Groot assortiment, erg gezellig om daar te shoppen en rond te neuzen.

Thierry

Ook na aanschaf blijven ze goede service bieden.

Ruim assortiment en goede nazorg

nvt

van de streek

Goede service in de winkel.
wat ik persoonlijk heel positief vind is dat er een kar geleend kan worden als de spullen opgehaald kunnen worden.

Brummel

Dat is nog afwachten. Heb een tafel geleverd gekregen met een kras. Is in behandeling maar duurt erg lang. Heb aangegeven om een reductie te krijgen. Maar tot op heden nog niets gehoord. Foto's... Dat is nog afwachten. Heb een tafel geleverd gekregen met een kras. Is in behandeling maar duurt erg lang. Heb aangegeven om een reductie te krijgen. Maar tot op heden nog niets gehoord. Foto's meegestuurd. Dus op de volgende vraag zeg ik nee, zolang ik nog geen oplossing heb gekregen

Albert

Mooi en behulpzaam bedrijf