J van olst

Prima geholpen

A.WOUDENBERG

Voorlopig geen klachten

Stuut, Ineke

Fijne zaak, duidelijke uitleg.Nemen de tijd voor je.

Tinie van Diepen van Loo

Afspraak is afspraak, dat vind ik zo goed.

Hifman

Zeer prettig, en behulpzaam

Wiebe

Wij waren op zoek naar een mooie hoekbank. Wij kregen hulp van een van de medewerkers die ons fantastisch geholpen heeft met het samenstellen van de bank.
Ze nemen de tijd voor je om samen tot...
Ze nemen de tijd voor je om samen tot de juiste keus te komen. Bij afhalen staat er een aanhanger klaar om de spullen thuis te krijgen. Al met al fantastisch!

L janssen

Nette Goede en behulpzame service

Bertus

Geweldige gezellige winkel

Harmelink

Pronto wonen zelf is een prima bedrijf, goede meubelen tegen redelijke prijzen. Alleen zouden ze wel beter de klanten op de hoogte kunnen houden van de bestelstatus. Mijn order was ruim 2 maanden... Pronto wonen zelf is een prima bedrijf, goede meubelen tegen redelijke prijzen. Alleen zouden ze wel beter de klanten op de hoogte kunnen houden van de bestelstatus. Mijn order was ruim 2 maanden vertraagd, hetzij door de leverancier, maar heb zelf contact op moeten nemen om erachter te komen waar mijn order bleef. Nogmaals, Pronto Wonen heeft hier geen schuld aan, maar qua informatieverschaffing kan dat beter..