Eilander

?

?

Pronto wonen Elburg

Fijn geholpen bij het uitkiezen van mijn bank

Klantvriendelijkheid, behulpzaamheid. Fijn dat er vooraf een belletje werd gedaan, zodat er iemand op tijd was om de bank in ontvangst te nemen

Nvt, blij met hoe alles is gegaan

R Kramer

Grote showroom.

Veel op voorraad

Nee

J.A. Brouwer, Harderwijk

Inmiddels hebben wij daar 2 draaifauteuils, 2-zitsbank, eetkamertafel en 4 eetkamerstoelen gekocht. Dit allemaal tot grote tevredenheid!

assortiment, kwaliteit/prijsverhouding, zeer korte levertijden en een uiterst vriendelijke team van het verkopendteam.

N.v.t.

R. Lankamp

Goed, afspraak gemaakt en keurig geholpen

goede prijs/ kwaliteit verhouding

even door vragen waar meubels voor bedoeld zijn. we hebben nu twee barkrukken gekocht die dus te laag zijn voor de bar

fam Verweel

Vergeten onze bank te bestellen, kwamen ze na 7 weken achter. toen alsnog besteld met belofte op een cadeau bon om het goed te maken. tafel en stoelen wel bezorgt zonder extra bezorgkosten. maar ook... Vergeten onze bank te bestellen, kwamen ze na 7 weken achter. toen alsnog besteld met belofte op een cadeau bon om het goed te maken. tafel en stoelen wel bezorgt zonder extra bezorgkosten. maar ook de betaalbon was niet goed opgeteld. een verschil van zo'n 400 euro teveel berekent. Dit werd wel hersteld zonder excuur. Na 7 maanden wachten eindelijk bank bezorgt. maar cadeuabon?? niet gezien.

Betaalbaar

Service, aandacht voor klanten en afhandeling klachten.

Reactie Pronto Wonen Elburg:

Beste familie Verweel,
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.
Beste familie Verweel,
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.
Wij betreuren de gang van zaken en hebben inderdaad steken laten vallen, waarvoor onze oprechte verontschuldigingen.
Inmiddels is er telefonisch contact geweest en zijn de gemaakte fouten naar wens opgelost. De beloofde cadeaubon zal een dezer dagen aan u worden overhandigd.
Wij vertrouwen erop dat we u, ondanks alles, in de toekomst als klant mogen blijven begroeten.
Jesse
Pronto Wonen Elburg

Leendert

Prettig winkelen, goede service

Regelmatig herinnering aan bestelling, maar het is ook niet erg als het een tijdje in de opslag staat.

Pronto

Goeie servive

Ik vind dat ze goeie service hebben

Nee

G.Stouwdam

We zijn goed en prettig geholpen.

fijne medewerkers en een mooi aanbod

Artikelen zijn top, personeel onvriendelijk

Assortiment

Personeel onvriendelijk, bezetting bij de kassa is slecht, daardoor lange wachttijden.

Reactie Pronto Wonen Elburg:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat u onze winkel aanbeveelt. Echter betreuren wij het om te lezen dat uw ervaring met één van onze collega's minder is geweest. Doorgaans horen wij daar juist positieve verhalen over.
Wij nodigen u graag nogmaals uit in onze winkel en hopen u dan een compleet andere ervaring mee te kunnen geven.
Jesse
Pronto Wonen Elburg