Gaudi

Hele goede service mogen ontvangen, voor mij één van de belangrijkste eigenschappen voor een winkel. Buiten de uitmuntende service ook nog eens hele mooie meubels voor een zachte prijs! Brigit... Hele goede service mogen ontvangen, voor mij één van de belangrijkste eigenschappen voor een winkel. Buiten de uitmuntende service ook nog eens hele mooie meubels voor een zachte prijs! Brigit bedankt!

Service

N.v.t.

R vd G.

Ontzettend goed en op een zeer leuke en vriendelijke manier geholpen door Brigit.
Wat op valt is de ruime kennis van medewerkster waardoor zij op een positieve manier kan meedenken.
Niet...
Niet opdringerig en er wordt alle tijd voor je genomen.
Ruime collectie en leuk opgestelde elementen om ideeën op te doen.
Snelle levering mogelijk
Fijne gezellige winkel, zeker een aanrader voor mensen die goed geholpen willen worden.
Top

Deskundig en vriendelijk

Ga zo door.

Guy du Bosc

Erg goed geholpen, vergeleken met andere winkels in de buurt goed aanbod in banken. Verkoper had kennis van zaken en wist alles in de zaak zeer snel te vinden.

Contact met verkoopmedewerker was erg aangenaam

Adilion Fernando

Mooie winkel met ruime keus aan meubelen en accessoires. Heel leuk geholpen door dhr Langeveld. Hij gaf ons informatie op een leuke gezellige en orginele manier. Hij wees ons echt op de kleinste... Mooie winkel met ruime keus aan meubelen en accessoires. Heel leuk geholpen door dhr Langeveld. Hij gaf ons informatie op een leuke gezellige en orginele manier. Hij wees ons echt op de kleinste dingen. We hebben nog nooit zo leuk meubelen gekocht.

Leuke verkoper met gevoel voor humor.

Het was echt warm in de winkel

Ik ben netjes, goed en vriendelijk behandeld. Goed advies gekregen.

John paul

Prima bedrijf we werden heel goed geholpen door de verkopster die trouwen goede kennes had van het produt wat ze verkocht .
Ik zou deze zaak zeker aanbevelen bij vrienden

Afspraken ivm levering ankomen

Misschien bezorg kosten in de prijs van het product berekenen nu komt het raar over als je een hoop geld uitgeef en dan ook nog is bezorg kosten moet betaalen

Zeer prettig geholpen.
Geduldige en vriendelijke verkoper
Ruime keuze in stoffen.

Ruime keuze aan stoffen
Verkoopadvies was goed

Onderhoud van de showroom mag wel iets beter.
Is natuurlijk n hoop werk,maar sommige meubels waren n beetje "stoffig"... kwamen daardoor niet goed tot hun recht...beetje jammer.

Ik heb bij Pronto een bank gekocht. Ik was heel goed geholpen en kreeg goed advies.

Advies en prijs

Goede service, vriendelijk geholpen in de winkel en de bank is bezorgd

alles staat overzichtelijk in de showroom

Leen van der Graaf

Wij worden er altijd prettig geholpen

ruime keuze en artikelen echt op voorraad

Soms is het druk en moet je wat langer rondkijken. Dit is echter een leuke bezigheid.