Danielle

Slecht

Mooie verkoop praatjes

Contact houden met klanten!, compensaties mogen uitdelen wanneer dit nodig is en fouten toegeven ook al de baas hierbij staat

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van deze review, op deze manier kunnen we ons telkens verbeteren.
Vervelend dat u bij de eettafel niet de juiste poten heeft mogen ontvangen. Bij een verkeerde levering, willen wij dit uiteraard zo snel als mogelijk oplossen.
U heeft langer op een reactie van ons moeten wachten dan gebruikelijk. De afdeling was kort onderbezet door ziekte, daar had u uiteraard niet de dupe van mogen worden. Fijn dat er nu goed contact met u is geweest en dat de juiste tafelpoten en uw lopende order volgende week bij u worden afgeleverd!
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
Team Profijt Meubel Zutphen

Ria Diseraad

Komen afspraken na

Ga zo door

nellie visser

Prettig geholpen, redelijke service, na bezorging echter zelf monteren

vriendelijke ontvangst

hulp bij montage

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Goed om te lezen dat u prettig bent voortgeholpen in onze winkel en u geslaagd bent voor een nieuwe relaxfauteuil.
Onze medewerkers staan altijd...
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Onze medewerkers staan altijd klaar om persoonlijk en deskundig advies te geven!
Het monteren van bijvoorbeeld een poot onder de relaxfauteuil wordt altijd besproken tijdens de aankoop. Mocht het zelf monteren niet wenselijk zijn, denken wij graag met u mee voor een oplossing.
Wij wensen u veel relaxte uren op uw nieuwe stoel en zien u graag weer terug in onze winkel.
Team Profijt Meubel Zutphen

Henk Hardenberg

Prima geholpen door Erik.

Ruime keuze en goed prijsniveau .
Prijs kwaliteits verhouding weet ik nog niet.
Meubels worden 2 juni geleverd, dus dan kunnen we dat pas bekijken

R Hendrickx

Netjes alles geregeld

alles netjes doorgenomen met de medewerker, bij ophalen meubelen dtond alles netjes klaar.

niet

Lindeboom

Gezellig

Goed Geholpen door een Meneer

Nee

Nadja Jonkers

Meer inzet op de zondagen van personeel, moesten erg lang wachten...

Tonny jansen

Nette meubelzaak goede service en klant vriendelijk.

Zeer mooie meubels

Jac Weg

Zeer correct en keurig advies

Overzichtelijk en veel keus, keurig bestelling afgehandeld. Goede service.

Wucher

Prettig geholpen