René de Groot

Prima service, ook bij melding schroefsetje ontbrak

goede verkoopservice

Prima geholpen en service

Vriendelijk personeel, goeie service

Vooralsnog niet

Sjors van Mechelen

Bestelling gedaan via de webshop maar niet op de hoogte gebracht of gehouden van de status van mijn bestelling. Beoordeling is voor profijt Hoogeveen want daar zijn wij fysiek geweest

Mensen op de hoogte brengen en houden van hun bestelling. Ik heb zelf overal achteraan moeten bellen. Niet 1 mailtje gehad omtrend mijn bestelling.

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Het geeft ons de mogelijkheid ons telkens te verbeteren.
Leuk dat u in onze webshop bent geslaagd voor een hoekbank.
Vervelend dat u niet op de...
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Het geeft ons de mogelijkheid ons telkens te verbeteren.
Leuk dat u in onze webshop bent geslaagd voor een hoekbank.
Vervelend dat u niet op de hoogte bent gehouden van de status van uw bestelling. Onze excuses hiervoor!
Wij gaan met het hoofdkantoor bespreken wat hier is misgegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Wij wensen u heel veel plezier van uw aankoop!
Vriendelijke groet,
Team Profijt Meubel Zutphen

Josien Huizing (tel 0653522198) mocht u willen bellen

Afspraken worden goed nagekomen, product was lastig te monteren door de minimale voorschroef stukken en daarnaast erg korte schroeven. Binnen 1 week is er aan de linkerkant van de bank al een... Afspraken worden goed nagekomen, product was lastig te monteren door de minimale voorschroef stukken en daarnaast erg korte schroeven. Binnen 1 week is er aan de linkerkant van de bank al een doorzakking, erg te veel betaald helaas

klantvriendelijkheid en afspraken over levering gaan prima

kwaliteit is ruk, erg veel betaald voor een bankje dat slecht te monteren is en daarbij binnen 1 week al gebreken vertoont

Mirjam Hulscher

Zeer goed. Vriendelijk personeel. zeer behulpvaardig

klantvriendelijkheid,

entree meer opruimen

Burgers

Goed advies, klantvriendelijk

Niets was teveel de stoelen die we wilden werden door de hele winkel meegenomen naar de tafel die we op het oog hadden.

Eigenlijk niets.
Als ik iets “moet” noemen dan zou ik een bestelbus die je kan huren erbij aanschaffen.

Bertil Leuverman

Veel keuze en vriendelijk te woord gestaan.

Brouwer

Nee

Niet

Sonia

Ik heb de bank online gekocht, snelle levertijd. Mooie bank. Compleet qua bevestigingen/ schroeven ed. Transport bedrijf was ook correct, alleen wegens kosten drukken maar 1 vervoerder dus zelf... Ik heb de bank online gekocht, snelle levertijd. Mooie bank. Compleet qua bevestigingen/ schroeven ed. Transport bedrijf was ook correct, alleen wegens kosten drukken maar 1 vervoerder dus zelf helpen tillen.

X

X