Brinkhof

Goed geholpen, nemen echt de tijd voor je. En dringen je niks op.

Genoeg keus, en zelfs het ophalen is goed geregeld.

Hans platje

Een prettige winkel

In overleg kan er veel.

Zou het zo niet weten daar kom ik er te weinig.

Timmermans

Als je besluit te kopen, duurt het allemaal zo lang voor het op papier staat. Dan staat het erop, komen ze erachter een typefout in de kleur te hebben gemaakt. Opnieuw printen, was de verkoper weer... Als je besluit te kopen, duurt het allemaal zo lang voor het op papier staat. Dan staat het erop, komen ze erachter een typefout in de kleur te hebben gemaakt. Opnieuw printen, was de verkoper weer een half uur weg. Het begon op bananesplit te lijken! Ook nog 2 fauteuils besteld, later belden ze dat er maar 1 van was, moest maar een in het andere filiaal kopen en vervolgens weer 65 euro extra bezorgkosten betalen. Dat was ik niet van plan, ze hadden nog wel showroommodel, wij naar Zutphen om kleurverschil te bekijken. Helaas ze verschilden veel in kleur van elkaar. Dus die laten annuleren. Moest wel de rest vd aankoop even opnieuw uitgeprint worden. Ik ben gegaan en zei stuur maar via de mail. Was nl bang dat dit weer een half uur vertraging zou gaan geven. Dus kortom verkoop vind ik super slecht, daarentegen verkopen jullie leuke meubels voor een leuke prijs

leuke prijs/kwaliteit

Verkopers veel sneller orders laten maken en zorgen dat zij op de hoogte zijn of iets wel leverbaar is

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons assortiment en de prijs-kwaliteitverhouding.
Leuk dat u bij ons bent geslaagd voor een bankstel en...
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Leuk dat u bij ons bent geslaagd voor een bankstel en eetkamerstoelen.
Vervelend dat, tijdens uw winkelbezoek, ons systeem niet goed werkte en de voorraadprognose niet correct werd weergegeven. Onze excuses voor het ongemak. Gelukkig is het systeemprobleem inmiddels opgelost.
Als wij u alsnog kunnen helpen aan een paar fijne fauteuils, dan staan wij natuurlijk voor u klaar!
Wij wensen u heel veel plezier van uw aankopen en verwelkomen u graag weer in onze winkel.
Team Profijt Meubel Zutphen

S. Kleverwal

Heel erg prettig geholpen

Geen opmerkingen

Geen opmerkingen

Heleen

Van een klein stof-staaltje de kleur moeten uitzoeken en dat is dankzij het advies prima gelukt

J. Huisman

Zeer positief. Producten met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Behulpzame medewerkers en zeker niet opdringerig.

Behulpzame medewerkers met kennis van zaken en nuttig advies.

Meer winkelruimte, zodat de opzet iets ruimer kan.

Ingrid

vriendelijk personeel

geen tips

Santes

Heeft geen indruk op me gemaakt, dus neutraal over hulp en deskundigheid

Leuk assortiment voor hele redelijke prijs

Bezorging!!!!!!

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Fijn dat u tevreden bent over het assortiment en bij ons bent geslaagd!
Wij hanteren standaard een afhaalformule. Voor het vervoeren stellen wij...
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Fijn dat u tevreden bent over het assortiment en bij ons bent geslaagd!
Wij hanteren standaard een afhaalformule. Voor het vervoeren stellen wij onze aanhangwagens kosteloos ter beschikking en tegen een kleine vergoeding onze bus.
Bezorgen is uiteraard mogelijk, we werken samen met een prettig en servicegericht vervoersbedrijf. Het thuisbezorgen van meubelen brengt extra kosten met zich mee die wij u liever willen besparen.
We nemen uiteraard de mogelijkheden met u door als zelf ophalen niet wenselijk is.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Graag tot ziens!
Vriendelijke groet,
Team Profijt Meubel Zutphen

Dennis

Prettige winkel met aardig personeel en mooie meubels.

Personeel is klantvriendelijk

Jim Reelick