Patricia Veltman

In de winkel werden wij heel fijn geholpen door het personeel.

Heel vriendelijke geholpen tijdens het uitzoeken, er werd goed meegedacht om tot de goede stof en kleur te komen.

Ik heb alleen helaas de ervaring dat ik net een week de bank heb, er veren onderuit springen aan de onderkant van de bank. Ik heb al een service verzoek in gediend. Ik hoop op een goede afhandeling... Ik heb alleen helaas de ervaring dat ik net een week de bank heb, er veren onderuit springen aan de onderkant van de bank. Ik heb al een service verzoek in gediend. Ik hoop op een goede afhandeling hiervan. Ik denk dat het een fabricage fout is maar wel jammer dat het zo loopt.

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Fijn dat u correct en vriendelijk bent voortgeholpen bij uw aankoop. Leuk dat u bij ons bent geslaagd voor een passend zitmeubel.
Uw serviceaanvraag...
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Uw serviceaanvraag is bij ons bekend, wij hebben uw melding in behandeling en nemen iedere aanvraag serieus. Mijn collega’s van de serviceafdeling staan in nauw contact met u om dit correct op te lossen.
Wij wensen u ondanks de lopende melding veel plezier van uw aanschaf. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel.
Vriendelijke groet,

N.v.t.

F Van der bijl

Zutphen

Snelle levering (voorraad)gebruiks

Gebruiksaanwijzing zelfmontage zeer onduidelijk meer details zou fijn zijn hierdoor was montage tijd van 120 min, in de praktijk 6 uur.

De Croon

Het verkooppraatje was goed helaas zijn we flink benadeeld door Profijt Meubel en komen we helemaal nergens met onze klacht.

Verkooppraatje

Mensen met klachten serieus nemen en een goede oplossing bieden

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Uw serviceaanvraag is bij ons bekend en wij hebben hier samen contact over gehad.
Het kan voorkomen dat een melding als onterecht wordt bevonden,...
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Het kan voorkomen dat een melding als onterecht wordt bevonden, hier zullen wij ook altijd eerlijk en open over zijn.
Zowel in het verkoopgesprek als in de serviceafhandeling hebben we u uitgelegd dat de afmetingen van een bank altijd binnen een bepaalde marge af mogen wijken. We betreuren ten zeerste dat de aankoop niet naar tevredenheid is gegaan, maar willen wel benadrukken dat de controle van de maten altijd bij de klant ligt.
Het spijt ons dat u onze service als onprettig heeft ervaren, dit is uiteraard niet onze intentie.
Ondanks alles wensen wij u veel plezier van uw aankoop toe.
Het team van Profijt Zutphen

G Holtrop

Online aankoop

Vriendelijke bezorging

Tijd bepaling mag iets duidelijker

Ebbink

Persoonlijk advies. Mooie winkel.

B. Van mossel

Zeer vriendelijk personeel n