E Noach

Fijne behandeling en iitlegn

Nvt

Anne-Mieke Imhoff

Leuke gezellige winkel

Alle meubels zoals ze zijn opgesteld ziet er gezellig uit. Zeer overzichtelijk. Prijs is in verhouding goed.

Betsy.de Groot

Prima winkel

Goed advies levering sneller dan verwacht

Kan ik niet bedenken

GOEDE winkel

R. J. Banga

Teleurstellend

Zijn er niet

In de winkel duidelijker aangeven dat het zelbouwmeubelen zijn. En daarna meubelen leveren zonder montage fouten, zoals niet passende onderdelen, vergeten scharniergaten, niet goed gefreesde gleuven... In de winkel duidelijker aangeven dat het zelbouwmeubelen zijn. En daarna meubelen leveren zonder montage fouten, zoals niet passende onderdelen, vergeten scharniergaten, niet goed gefreesde gleuven voor de achterwand, deuvelgaten die niet tgenover elkaar zitten. Kortom uren extra werk gehad om alles zelf goed passend te maken. Zeker niet om aan anderen aan te bevelen.!!!!!!

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Vervelend om te lezen dat u belangrijke zaken niet zijn verteld.
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Vervelend om te lezen dat u belangrijke zaken niet zijn verteld.
Het team heeft uiteraard veel informatie met u te bespreken om u goed in te lichten over verschillende zaken.
Zelfmontage is bij een enkel meubel van toepassing en wordt doorgaans altijd met u besproken, op uw aankoopbevestiging die door u is ondertekend staat dit ook vermeld.
Wat hierin precies is misgegaan kunnen wij helaas niet achterhalen, wij vinden het zeer spijtig dat uw ervaring niet naar wens is.
Wij wensen u alsnog veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt meubel Zutphen

Van de Straat

Geen idee

Geen idee

Henk Hardenberg Recreatie Waldpark B.V.

Winkel is prima en Eric is een prima verkoper in de vestiging Zutphen.

Klantvriendelijk.

Betere communicatie met de verzendafdeling want daar gaat het meerdere malen hopeloos fout.

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw positieve review.
Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen en tevreden bent over uw bezoek aan ons.
Wij staan iedere dag met plezier voor u klaar en zullen...
Bedankt voor het schrijven van uw positieve review.
Wij staan iedere dag met plezier voor u klaar en zullen uw complimenten ook zeker doorgeven!
Het thuis bezorgen van meubelen brengt extra tijd en kosten met zich mee die wij u liever willen besparen.
Wij hanteren daarom standaard een afhaalformule, we staan juist bekend om deze formule.
Het voordeel is dat u de artikelen direct kan ophalen en u niet hoeft te wachten op een bezorgdienst.
Normaliter werkt het transportbedrijf nauwkeurig in de planning, wat hierin in uw geval mis is gegaan zullen wij intern bespreken.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt meubel Zutphen

ter Haar

Anton van Rijswijk

Prima kunnen zoeken en goede info van personeel. Uitgebreide keuze. Wel een erg lange route.

Veel keuze en goede prijs kwaliteit verhouding en deskundig personeel

Ga zo door