Tijhuis

goed uitleg gehad

nee geen

groot tjooitink

Vriendelijk personeel

Raar dat meubels niet thuisbezorgd worden en dat je zelf de vlekkenspray moet aanbrengen.

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Vervelend om te lezen dat u belangrijke zaken niet zijn verteld.
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Vervelend om te lezen dat u belangrijke zaken niet zijn verteld.
Bezorgen is namelijk wel mogelijk, we werken samen met een prettig en service gericht vervoersbedrijf.
Het zelf aanbrengen van de vlekkenbehandeling is een bewuste keuze, het voordeel hiervan is dat we de prijzen aantrekkelijk kunnen houden.
Zodra artikelen vanuit de leverancier behandeld worden, houdt het natuurlijk altijd in dat er extra kosten bijkomen die wij onze klanten willen besparen.
Het aanbrengen gaat d.m.v. een spray die makkelijk zelf aan te brengen is en waar u niet zomaar iets verkeerd aan kan doen.
De spray werkt voor een lange periode en hoeft u maar éénmalig aan te schaffen en aan te brengen.
Spijtig dat u niet goed bent ingelicht.
Wij wensen u alsnog veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt meubel Zutphen

R Postma

Ruim en goed toegankelijk

Bij levering de mogelijkheden voor de middelen die beschikbaar zijn

?

Arnoud Kommerkamp

Top geholpen, ophalen is ook goed geregeld d.m.v. ideal betaallink.

Ophalen is makkelijk.

Henk hardenberg. recreatie Waldpark B.V.

Nu diverse keren Meubels gekocht in Zutphen, bij Eric.

Deskundig advies en prettige omgang met verkoper Eric.

Bezorgen bestellingen 1e 2x waardeloos, laatste keer een stuk beter.

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Fijn om te mogen lezen dat u al meerdere keren goed geslaagd bent voor de inrichting van de bungalows en Erik u vriendelijk en deskundig heeft voortgeholpen!
Wij zullen de complimenten zeker doorgeven.
Dat de bezorging de eerste keren niet helemaal goed is verlopen is ons bekend. Gelukkig werken wij nu sinds kort met een nieuw transportbedrijf die service en klantvriendelijkheid erg hoog heeft staan. Fijn dat u dit al heeft ervaren!
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt meubel Zutphen

Henry Schulenburg

Advies op maat

Inspelen op wens van klant

NVT

R.M. Fust

Alles is zeer prettig verlopen van advies tot aankoop en levering.

H.Timmer

Vriendelijk personeel

Gewoon zo door gaan

Wiggers

Super fijn geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe bank, stoelen en een eettafel. Erg deskundig personeel en heel vriendelijk. Je voelt je echt welkom! Bedankt Profijt voor de goede service

Ga zo door!

A Elsman