M. Zwiers

Aangenaam

Niet

Matthijs Mann

Voor de inrichting van een kamer in een woonzorgcentrum zijn wij prima geadviseerd, hebben alternatieven kunnen zien en afwegen, voor zeer redelijke bedragen, hebben hele praktische en degelijke en... Voor de inrichting van een kamer in een woonzorgcentrum zijn wij prima geadviseerd, hebben alternatieven kunnen zien en afwegen, voor zeer redelijke bedragen, hebben hele praktische en degelijke en mooie meubels uitgezocht, hebben de aankoop (omdat we het snel nodig hadden) na een korte besteltijd in 2 keer zelf mogen/kunnen verhuizen, met een bakwagen (grote bestelbus) die we daarvoor konden reserveren.

?

D wensink

Uitstekend

Uitstraling

Nee

Leo & Tineke Koster

Op de drempel van weggaan door Joyce benaderd en heel vriendelijk en gezellig geholpen, ze wist precies onze smaak! Offerte v bank en 2 stoelen meegekregen met zelfs staaltjes vd stoffen. Omdat de... Op de drempel van weggaan door Joyce benaderd en heel vriendelijk en gezellig geholpen, ze wist precies onze smaak! Offerte v bank en 2 stoelen meegekregen met zelfs staaltjes vd stoffen. Omdat de meubels door extern bedrijf wordt bezorgd gaan we toch eerst op zoek naar een zaak welke zelf onze meubels bezorgt.

Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en groot assortiment en showroom

We hadden graag koffie en thee gewild na half uur rijden
De klant ontzorgen: dus zelf onze meubels bezorgen ipv dat de klant een aanhanger of bus moet huren

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review Leo en Tineke Koster.
Leuk om te lezen dat u vriendelijk en deskundig bent geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe zithoek.
Wij zijn in contact met...
Bedankt voor het schrijven van uw review Leo en Tineke Koster.
Wij zijn in contact met u geweest en hebben uitgelegd dat wij met een professioneel transportbedrijf werken die de bestelling bij u komt bezorgen. Super om te zien dat u naar aanleiding van ons telefoongesprek de order heeft besteld bij ons!
Wij hebben een hele mooie koffiehoek in onze winkel zitten, hier staat het kopje koffie altijd gratis voor u klaar.
Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling.
Team Profijt meubel Zutphen

Lia

Goed meubel aanbod, klantenservice kan beter

Meubelaanbod

Bij aanbod klant informeren dat meubels zelf in elkaar gezet moeten worden

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Leuk dat u bij ons geslaagd bent voor een nieuwe eethoek en barkrukken.
Vervelend dat u niet bent geinformeerd over de zelfmontage.
Veel van...
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Leuk dat u bij ons geslaagd bent voor een nieuwe eethoek en barkrukken.
Vervelend dat u niet bent geinformeerd over de zelfmontage.
Veel van onze artikelen zijn allemaal voor gemonteerd. Bij eetstoelen en tafels is het alleen van toepassing om de poten te monteren, dit ook in verband met schade bij transport.
Wij wensen u heel veel plezier van uw bestelling.
Team Profijt meubel Zutphen

Hulleman

Een bank en stoelen besteld, goed verpakt, eerder binnen dan verwacht! Service en de medewerkers zijn goed.

Ej nieuwenhuis

Goed geholpen en uitleg

Ruim assortiment en goede uitleg

Wij hebben geen tips alles was ruim voldoende

A Hissink

Vriendelijk personeel en deskundig.

gewoon goed

M. Beekman

Mijn ervaring is tot zover positief alleen jammer dat je de bank zelf in elkaar moet zetten.

Vriendelijk personeel

Bank bij aflevering in elkaar zetten.

leutscher

Prima personeel