L. Klootwijk

Wij werden geholpen door een vrouw, Anita. Zij was zeer vriendelijk, niet opdringerig en gaf goed advies. Geschikt voor haar baan!

We kregen koffie/thee toen we onze aankoop deden, dit vind ik klantvriendelijk.

Als je binnenkomt moet je soms even zoeken naar het aanwezige personeel. We hebben best wel lang daar op staan wachten.
Toen we boven kwamen, hadden we Anita, die ons meteen goed hielp

Prima zaak. Voldoende vrijheid om rustig rond te kijken maar ook goed benaderbare verkopers. Wij hadden een vriendelijke dame die ook onze zoon betrok bij het verhaal. Ze had kennis van de producten... Prima zaak. Voldoende vrijheid om rustig rond te kijken maar ook goed benaderbare verkopers. Wij hadden een vriendelijke dame die ook onze zoon betrok bij het verhaal. Ze had kennis van de producten die ze verkocht en liet ons rustig overwegen en kiezen

Tevreden klant

Heel positief met een moderne inrichting goed deskundig en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel

Erg fijn, we zijn goed en snel geholpen!

Goede verkoop van het in house vlekvrij pakket

Medewerkster vroeg niet of we verder nog iets nodig hadden voor in huis.

Roy

Erg slechte ervaring, geen contact mee te krijgen en elke werknemer die je aan de telefoon krijgt vertelt iets anders. Van het kastje naar de muur gestuurd. Op klachten word ook geen actie... Erg slechte ervaring, geen contact mee te krijgen en elke werknemer die je aan de telefoon krijgt vertelt iets anders. Van het kastje naar de muur gestuurd. Op klachten word ook geen actie ondernomen. Laatste keer dat ik hier iets gekocht heb!

Niet reageren, maar wel beloven

Kort en krachtig

Goede ervaring

Top

Heb online besteld, weet de winkel niet