Je word erggoed en vriendelijk geholpen en ook goed behandeld

ik zou het niet weten want het is gewoon goed bij jullie

Gert Jan Pater

Ben zeer tevreden over de behandeling die ik gehad hebt, tijdens mijn bezoek( en ) en mijn telefonische contacten met jullie medewerker Rilana. Waar ik wel een beetje moeite mee had is dat: als de... Ben zeer tevreden over de behandeling die ik gehad hebt, tijdens mijn bezoek( en ) en mijn telefonische contacten met jullie medewerker Rilana. Waar ik wel een beetje moeite mee had is dat: als de meubels binnen zijn, dat ik daarna nog 1 1/2 week moet wachten tot de bezorging kon plaats vinden. Ik heb toen zelf de spullen gehaald, is verder ook netjes afgehaald, maar toch....Iemand die nieuwe meubels koopt wil die natuurlijk zo snel mogelijk deze ook in huis hebben. Vooral als je de oude meubels voor dat de nieuwe binnenkomen, de deur hebt uit gedaan. Snap dat jullie ook afhankelijk zijn van vervoerders, misschien dat daar een punt van verbetering te sprake kan komen. Verder niets dan lof hoor.

Flexibilteit

Zie bovenstaande.

Van Wegen

Klantvriendelijk in de winkel, alleen het uitpakken wat je zelf moet doen zoals de poten er onder plaatsen vind ik minder. Dat hadden ze in de winkel kunnen vertellen

Dat heb ik in vraag 1 al verteld

Krosse

Ja

Geen idee was prima

marjan prins

Wij zijn deskundig en vriendelijk geholpen.

goed advies gekregen voor de filtdopjes voor onze vloer.

Tv meubel besteld maar had niet goed gelezen dat het zelf montage was. Dat vind ik echt een minpunt. Zou daarom toch daar niet meer bestellen. Maar dat is mijn probleem natuurlijk. Verder goed... Tv meubel besteld maar had niet goed gelezen dat het zelf montage was. Dat vind ik echt een minpunt. Zou daarom toch daar niet meer bestellen. Maar dat is mijn probleem natuurlijk. Verder goed geholpen dus prima!

Vind dat de winkel wel de Service moet bieden om het in elkaar te laten zetten. Tegen een vergoeding

Hanny

Verkoop was super. Bezorgers gingen in discussie over manier van bezorgen.

verkoopster was top!

discussie met bezorger is overbodig en geeft irritatie. Er is met de verkoop eea afgesproken en ik verwacht dat de bezorging conform die afspraak is en ik niet in discussie hoef met de bezorger

Werden goed geholpen.

Nee

Zie hieronder

Eerst afspreken in de winkel dat er op de offerte wordt uitgegaan van een levertijd van 8 weken, gebruikelijk bij u is 6-8 weken zoals wij hebben vernomen, er wordt uiteindelijk pas geleverd na 3,5... Eerst afspreken in de winkel dat er op de offerte wordt uitgegaan van een levertijd van 8 weken, gebruikelijk bij u is 6-8 weken zoals wij hebben vernomen, er wordt uiteindelijk pas geleverd na 3,5 maand. Zet dan niet op uw website dat deze serie meubels direct of binnen 3 weken te leveren zijn!
Laat u klant niet zelf 3x bellen hoe ver het staat met de levering, maar bel de klant zelf.

......

Geen idee