Van der Ploeg

Prima geholpen.

Telefonisch besteld, ging prima

Daniël Huibers

Bestellen en levering makkelijk geregeld, maar schade aan product en slechte service naderhand

deskundig personeel

communicatie bij klacht! ik heb inmiddels bijna twee weken geleden een klacht ingediend, en door de slechte service nog steeds geen reactie!

Amke Weinberg

Heb geen advies gekregen Voor de vraag hieronder maar we waren toevallig binnen gelopen en hebben er 1 gezien die we mooi vonden em gekocht

Vriendelijk personeel

Iets meer personeel we waren namelijk een tijdje opzoek Naar een personeelslid om onze aankoop te doen

Vermeulen

Vriendelijk personeel in de winkel

Bij een bank van 1300 euro had het fijn geweest als er schroefgaten inzaten voor de poten ipv een meegeleverde vage tekening die niet overeenkomt met de bank.

Ook werd de verwachte...

Ook werd de verwachte levertijd van week 22 aangepast naar week 24 aan het eind van week 23.

Fam. Van der weijden

Super tevreden! Vriendelijk personeel denken met je mee onder het genot van een bakje koffie

Vriendelijk en professioneel personeel

Niks houden zo!

Hensen

Prima ervaring

Goed advies

Levertijd duurde wat lang maar ja waarschijnlijk door de corona crisis

G.J.Keijzer

Super vriendelijk en bekwaam personeel.

Klant vriendelijkheid

Ga zo door.

Pwter

Gezellig en leuk. Prima personeel vriendelijk en aandachtig

T

T

Dool

Goed en priis redelijk

Via internet besteld de volgende dag al op te halen

Heb ik niet was te vrede

Anne

Degelijk, praktisch, snel.

Super fijn dat de bank op voorraad was en binnen een week in de woonkamer stond!

Hoewel ik voor de bezorgkosten betaald had, voelde ik me toch schuldig dat ik de bezorgers met een zware bank de trap op moest sturen. Ze gaven me het gevoel niet heel welwillend te zijn en/of het... Hoewel ik voor de bezorgkosten betaald had, voelde ik me toch schuldig dat ik de bezorgers met een zware bank de trap op moest sturen. Ze gaven me het gevoel niet heel welwillend te zijn en/of het onderling goed met elkaar te kunnen vinden.