Ton

Wij hadden een goede ervaring. Vriendelijk personeel die niet overdreven op je nek sprongen bij binnenkomst, maar je de ruimte lieten om te kijken. Verder werd op een prettige manier advies gegeven... Wij hadden een goede ervaring. Vriendelijk personeel die niet overdreven op je nek sprongen bij binnenkomst, maar je de ruimte lieten om te kijken. Verder werd op een prettige manier advies gegeven en de bestelling afgewikkeld. Een aanpassing achteraf werd vriendelijk en direct geregeld.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Super verkopers

alles was top, alleen de bezorgers zagen er erg onverzorgd uit en de bezorger die afrekende sprak alleen Duits.

Gerard Van Driel

Vriendelijk geholpen met goed advies.

Service en vriendelijkheid

Vandaag meubels bezorgd bij mijn vader (81 jaar, slecht ter been). Zetten alles neer en willen gelijk weer weggaan. Na aandringen door mijn vader wordt 1 stoel uitgepakt. Karton en plastic laten ze... Vandaag meubels bezorgd bij mijn vader (81 jaar, slecht ter been). Zetten alles neer en willen gelijk weer weggaan. Na aandringen door mijn vader wordt 1 stoel uitgepakt. Karton en plastic laten ze echter achter. Contact opgenomen met winkel en is blijkbaar de werkwijze. Zou ook op de orderbevestiging staan. Dat zal dan wel maar is toch treurig dat bij een wat oudere man niet even wat extra service (die eigenlijk gewoon standaard moet zijn) kan worden verleend. Zit hij nu in zijn stoel tussen de verpakkingsmaterialen en dozen.

Over de meubels nog geen oordeel.

LOUISE MUNNEKE

Zeer klantvriendelijk, het leek alsof we op afspraak kwamen door de aandacht en alertheid voor onze wensen, wij hebben dit als zeer positief ervaren

ga vooral door met deze vorm van service verlenen

T.C. Wolswijk

Heel goed alleen de bezorging kan wel beter

De bezorging kan veel beter

Heel goed geholpen door Rilana.
Zij geeft goede advies en je voelt je echt op je gemak, zeer belangrijk bij een aankoop.

Fam. Hoogervorst

Fijne winkel, super aardige personeel!

Super aardige verkoopster, heeft ons al verschillende keren geholpen

Geen verbeteringen

Janine Gieben

Aardig, deskundig personeel. Snelle service toen er een probleem was met de montage van onze nieuwe bank.