Eetkamerstoelen gekocht en deze opgehaald in Alphen a.d. Rijn

Henk Bakker

Alles volgens afspraak geleverd. Adviezen waren duidelijk en zonder opsmuk.

Leslie Flohr

Werd goed geholpen

Afspraak maken om af te halen is onzin. Moet toch wachten

Rob Dogger

We zijn daar 3x geweest in 1 week om ons te informeren, maar ook bij diverse andere bedrijven, maar kwamen toch steeds bij jullie terug, dus ......... Groot assortiment, redelijke prijzen en... We zijn daar 3x geweest in 1 week om ons te informeren, maar ook bij diverse andere bedrijven, maar kwamen toch steeds bij jullie terug, dus ......... Groot assortiment, redelijke prijzen en vriendelijke lui op de diverse afdelingen. Prima, dus houden zo.

bij de aankoop in de winkel zelf bij en het afhaalcentrum werden we uitstekend geholpen. Natuurlijk waren er weinig klanten op die tijd, maar we hebben de indruk, dat dat altijd zo is. DE KLANT WAS... bij de aankoop in de winkel zelf bij en het afhaalcentrum werden we uitstekend geholpen. Natuurlijk waren er weinig klanten op die tijd, maar we hebben de indruk, dat dat altijd zo is. DE KLANT WAS KONING/ wij dus......
Bij het afhaalcentrum in Alphen a/d Rijn was de jongeman prima op dreef en de jongens die ons de spullen afgaven dachten goed mee omdat het 6 dozen waren. Zij pakten alles uit en hielpen de auto laden. Zelfs een door mij gegeven fooi vonden ze niet nodig. Ik wel, dus ................... Prima geholpen en kom beslist terug. ? N>B> Ik miste alleen een bout bij het in elkaar schroeven van de stoelen. Bij de laatste stoel-toevallig- zaten maar 3 bouten ipv 4 in het zakje. Jammer maar meer niet.

Een nadeeltje is, dat je naar Alphen moet en niet bij het bedrijf zelf de spullen kan ophalen. Maar alla...

Prima service

Spullen waren op voorraad of snel leverbaar.
Vriendelijk geholpen

Magazijn dichterbij
Meer personeel beneden als je de winkel binnenkomt.

Zandbergen

We hebben 2 jaar terug een bank gekocht prima geholpen . Nu onze meubels gekocht prima geholpen enige nadeel is dat de verkoopster zegt je moet het zelf in elkaar zetten prima is het moeilijk nee... We hebben 2 jaar terug een bank gekocht prima geholpen . Nu onze meubels gekocht prima geholpen enige nadeel is dat de verkoopster zegt je moet het zelf in elkaar zetten prima is het moeilijk nee hoor zegt de verkoopster mijn vriendin heeft het zo zelf in elkaar gezet . Toen het geleverd werd schrok ik want het was echt een bouwpakket. We hebben alleen salon tafel zelf in elkaar gezet uit de rest konden we niet uitkomen dat is dan stress vol terwijl we gezegd hebben dat we niet handig zijn. Zou als bedrijf toch maar eens nadenken om monteur in dienst te nemen scheelt de mensen een hoop stress. En de verkoopsters moeten eerlijk zijn want een leek kan dit niet zelf in elkaar zetten.

Toch maar na denken om monteurs in dienst te nemen want mensen met 2 linkerhanden komen er niet uit en dan kost het nog een hoop geld om een monteur in te huren via internet.

Monteurs in dienst nemen want niet iedereen is even handig met spullen in elkaar monteren

Sasja P

Goed geholpen. Wel wat verwarring over de prijskaarten. Die zetten je op het verkeerde been. Uiteindelijk mooie bank gekocht met hocker. De hocker was helaas te groot. Top dat we hem om konden... Goed geholpen. Wel wat verwarring over de prijskaarten. Die zetten je op het verkeerde been. Uiteindelijk mooie bank gekocht met hocker. De hocker was helaas te groot. Top dat we hem om konden ruilen.

Luisteren. Prima bEzirging. Goede service.

Maak prijskaarten duidelijker. Misschien wat minder plastic verpakkingsmateriaal.

Astrid Kleinveld

Zeer positief. Deskundig persoonlijk advies. Goede afwikkeling van de bestelde producten.

Goede verkoopster, Julia. Nam de tijd, was eerlijk met advies. Voelde ons welkom. Dacht mee.

Ronald plak

Heel goed, goede service wat betreft verkoop