Henk Bakker

Goede ervaring met uitzoeken en behulpzaam met bestellen

Vriendelijk. Deskundig.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Oude bank meenemen zou echt wel een heel fijn zijn. Zeer lange levertijd.

Snel en vakkundig geholpen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel en ruime keuze in de winkel.

Wat betere communicatie tussen winkel en afhaal cq bezorgen van de spullen, liet iets te wensen over.

Goede service, echter na het uitpakken van de stoelen zagen we dat er 1 stoel is beschadigd.
Mijn vriendin heeft gebeld maar moest via website aangemeld worden alszijnde schade, beetje omslachtig

Afhandelen van schade zou klantvriendelijker kunnen maw makkelijker

Liesbeth kranenburg

Bank moet nog geleverd worden, maar vandaag zijn we goed geholpen door Denise. Heel rustig, niet opdringerig. Een gezellige verkoopster die alles duidelijk heeft uitgelegd en tussendoor aandacht... Bank moet nog geleverd worden, maar vandaag zijn we goed geholpen door Denise. Heel rustig, niet opdringerig. Een gezellige verkoopster die alles duidelijk heeft uitgelegd en tussendoor aandacht had voor onze zoon en m betrok bij het maken van de offerte. Echt heel leuk!!. We moeten de bank tzt ophalen in Alphen a/d Rijn maar we hebben er alle vertrouwen in

Rustige hartelijke verkoopsters

Vriendelijk geholpen snelle levering dik tevreden .

Mooien zaak groten sortering

Het gehele koopproces was naar teverdenheid

Helaas geen uitleg gekregen bij de aankoop dat de poten onder de bank niet geplaatst worden.

Wielinga

Zeer goed , professioneel en
klantvriendelijk geholpen.
En super blij met de aankoop.

Het grote assortiment.