Dhr. Geurts

Prettige winkel met voldoende keuze in een vriendelijke prijsklasse. De meubels zien er toch trendy en modern sfeervol uit.

Je krijgt de tijd om eerst zelf rustig te kijken voordat een verkoper je benaderd. Bij diverse concurrenten krijg je het gevoel dat iemand je in de nek zit te hijgen en geen moment uit het oog... Je krijgt de tijd om eerst zelf rustig te kijken voordat een verkoper je benaderd. Bij diverse concurrenten krijg je het gevoel dat iemand je in de nek zit te hijgen en geen moment uit het oog laat. Dit vinden wij een vervelend verschijnsel waar wij al snel bij afhaken.Bij jullie is dat echter zeer goed in balans en er hangt in iedere winkel die wij bezochten een goede sfeer. Er zijn binnen 25 km 3 winkels van jullie en die hebben wij allemaal bezocht en gingen er telkens met een goed gevoel weer weg. Mede daarom viel de keuze ook op jullie.

Er was duidelijk afgesproken dat er voor € 70,- bezorgd en gemonteerd zou worden. Dit stond ook op onze bevestiging van de bestelling. Het monteren van een ander voetje dat wij uitgekozen hadden... Er was duidelijk afgesproken dat er voor € 70,- bezorgd en gemonteerd zou worden. Dit stond ook op onze bevestiging van de bestelling. Het monteren van een ander voetje dat wij uitgekozen hadden werd wel gedaan maar toen de 3 zits bank en de drie fauteuiltjes stonden wilde men graag afrekenen en vertrekken. Echter er stonden nog 6 eetkamerstoelen in de verpakking en ik vroeg of ze die niet uitpakten en van de wieltjes zouden voorzien. Het antwoord was een duidelijk NEE. Die hoorden er niet bij zo werd gezegd. Op mijn aandringen heeft men toch 1 stoel uitgepakt omdat ik wel zeker wilde zijn dat het ook de juiste stoelen waren. Want wij hadden alle meubels in dezelfde stof laten bekleden met aangepaste leuningen en stiksel. Na 1 stoel gedeeltelijk uit het papier te hebben gehaald moest ik toch betalen en kon ik de andere stoelen zelf uitpakken en van de wieltjes voorzien. Na geruime tijd is het wel gelukt maar omdat ik enkele lichamelijke medische gebreken heb was dat voor mij een hele klus die best zwaar viel. Daarom voor dit onderdeel een onvoldoende. De rest is super.

Reactie Profijt Meubel Weert:

Beste heer Geurts,
Bedankt voor uw reactie. Excuses dat het zo vervelend is gegaan ten tijde van de aflevering.
Wellicht hebben wij niet duidelijk aangegeven dat enkel het bankstel wordt...
Beste heer Geurts,
Wellicht hebben wij niet duidelijk aangegeven dat enkel het bankstel wordt uitgepakt en gemonteerd. Alle andere meubelen worden geleverd zonder uit te pakken en zonder montage.
Goed dat u deze kritiek aan ons doorgeeft dan kunnen wij de volgende keer hier meer aandacht aan besteden. Wij hopen dat u nog veel plezier mag hebben van uw nieuwe meubelen.
Nogmaals onze excuses!
met vriendelijk groet,
Profijt Meubel Weert

Ik ben tevreden met mijn aankoop en over de manier waarop ik geholpen ben.

De verkoper heeft ons rustig laten rondkijken en vragen die we hadden beantwoord. Daarna vrijblijvend een prijsberekening gemaakt, zonder druk uit te oefenen of te pushen op verkoop.

Goed ervaring konden rustig overleg plegen zonder verkoper die in je nek staat te hijgen

zeer vriendelijk bezorgers en ook zeer attent en bewust dat het spullen van andere zijn

had aangegeven bellen na 13.30 dat is iet helemaal gelukt maar omdat ik van tijd van levering vakantie had was dat niet erg maar als je dat aangeeft moet men dat wel na komen

Wolter

Altijd goede service en bezorging.
We hebben al veel bij Profijt meubelen gekocht en zijn zeer tevreden.

We hebben een hoekbank gekocht.

Vriendelijk en deskundig personeel. Nemen de tijd om uitgebreid informatie te geven.

We zijn zeer goed geholpen, met het uitzoeken van een bankstel. Alleen een minpunt is de lange levertijd, maar het is niet anders.

Als je bekijkt bij het uitzoeken van een bank, en dan ervaart hoeveel soorten stof of leer er op kunnen, moet je hier wel slagen.

nee

Zeer goed.
Mooie winkel. Fijn en geduldig personeel en Zekers niet opdringerig .
Mooie kwaliteit meubels en goede bezorging.

Kapotte led lampjes werden meteen meegenomen en direct opnieuw besteld. Goede levering en alles netjes.
Fijn personeel en mooie winkel.
Kwaliteit goed van de meubels

Nee

J. Folz

Beste Profijt Meubelen,

Ik ben heel erg tevreden over jullie en daarom vul ik deze feedback vragenlijst met plezier in!

Goede service! Ook bij het leveren van de...
Beste Profijt Meubelen,

Goede service! Ook bij het leveren van de meubels.

+ klantvriendelijk (complimenten voor het personeel binnen het bedrijf)
+ goed bereikbaar + goed bereikbaar van de koerier/klantenservice.
+ behulpzaam.
+ prachtig kwalitatief mooie meubels.
+ compacte winkel met veel keus.
+ Profijt Meubel heeft zelfs Facebook.
+ Een winkel waar je keer op keer opnieuw iets wilt gaan kopen.

Prachtige meubels en (vind ik) snelle levering! Het personeel is ook heel lief en niet opdringend, ze helpen je graag!

Eigenlijk heb ik geen verbeterpunten voor jullie. Tot nu toe ben ik altijd zeer tevreden geweest.

W.M Aarbodem

Heb daar verschillende meubels gekocht in de loop der jaren goede service wordt altijd correct behandeld.

Ik ben vaker hier geweest. niet duur, ruime keuze