Zeer goed !

Klantvriendelijke bediening, ondanks de drukte.

Showroom iets verfrissen.........

Anja

Prettige ervaring. Deskundig advies. Behulpzaam. Vlotte levering.

François

Zeer positief, over levertijd ook niks op aan te merken we hadden besproken dat wij de meubels later wilde hebben dan dat ze waarschijnlijk gereed waren maar dit was totaal geen probleem. En... Zeer positief, over levertijd ook niks op aan te merken we hadden besproken dat wij de meubels later wilde hebben dan dat ze waarschijnlijk gereed waren maar dit was totaal geen probleem. En gemakkelijk bij levering aan de deur kunnen pinnen bij de bezorgers, uiteraard met een kleine borg toen we de meubels bestelde.

Er werd echt de tijd genomen om ons te helpen, dit is de tweede keer dat we een compleet interieur kopen bij profijt meubel onze vorige set was 10 jaar oud. Goed om te zien dat je voor een... Er werd echt de tijd genomen om ons te helpen, dit is de tweede keer dat we een compleet interieur kopen bij profijt meubel onze vorige set was 10 jaar oud. Goed om te zien dat je voor een betaalbare prijs goede kwaliteit kunt krijgen, en ook mooi om te zien dat je naar tien jaar terug kunt gaan naar een merk waar je vertrouwen in hebt.

Ik werd wel een beetje verrast door de tafels deze waren niet voorgeboord, dus ik moest de randen en poten afmeten en gaten maken voor te bevestigen. En dit is niet voor iedereen weggelegd en je... Ik werd wel een beetje verrast door de tafels deze waren niet voorgeboord, dus ik moest de randen en poten afmeten en gaten maken voor te bevestigen. En dit is niet voor iedereen weggelegd en je gaat er toch een beetje vanuit dat alles al voorbewerkt is.

Ik was zeer tevrede

H Brouwer

Goed advies en goede kwaliteit alles naar tevredenheid

Goed advies

Thomassen

Vriendelijk personeel,die ook naar een gewenste op maat gemaakte bartafels voldoende hebben geinformeerd en geleverd,net als de rest van de meubels!

Een hele goede service!

Nee

We hebben een prettige ervaring gehad met dit bedrijf. Ze hebben alle moeite gedaan.

Het bedrijf heeft moeite gedaan om voor ons een kapot onderdeel te achterhalen. Ze hebben zich prima aan het beloofde gehouden.

Nee

henny van gemert

Goede voorlichting in bankstellen en de mogelijk heden hier in

het meedenken in en voor de klant. prima

ga zo door

Nancy Barents

Super behulpzaam , niet opdringerig , ruime keuze en ze geven je aandacht , goede tips en alle tijd om na te denken.

wat mijn fijnste ervaring is dat het erg gemoedelijk is en niet opdringerig zoals in andere zaken. Ze laten je in je waarde.

Nee hoor zo door gaan.