Ik heb er goed advies gekregen en heb ook een goede keuze kunnen maken.

Clement

Goed advies. Fijn personeel. Goede kwaliteit.

cm van der putten

Jammer dat ze bij de levering van de meubels de tafel lieten vallen,nu kan ik nog eens 8 weken wachten tot alles compleet is . ik vond het wel gepast dat ik hier een kleine compensatie voor zou... Jammer dat ze bij de levering van de meubels de tafel lieten vallen,nu kan ik nog eens 8 weken wachten tot alles compleet is . ik vond het wel gepast dat ik hier een kleine compensatie voor zou krijgen maar dat zat er niet aan , jammer , smetje.

deskundig advies , meedenken

P.vd Heuvel

Goed advies, en uileg

n.v.t.

bezorgen,graag het afval mee retour nemen

Anita Zelen

Prima , ondanks het verlopen vd garantie vorig product toch een tegemoetkoming gekregen bij de aankoop van een nieuw product.

zie bovenstaand

Mgg vaas

Zeer netjes en ontzettend klant vriendelijk . Wil je iets weten of vragen je wordt duidelijk en vriendelijk behandeld

Geen ga zo door

Maas

Had best moeite met het vinden van een nieuwe bank. Bij profijt meubels hebben ze me goede advies gegeven en hele goede uitleg. De keuzes die ik kon maken om de bank naar eigen smaak en comfort. Ben... Had best moeite met het vinden van een nieuwe bank. Bij profijt meubels hebben ze me goede advies gegeven en hele goede uitleg. De keuzes die ik kon maken om de bank naar eigen smaak en comfort. Ben erg tevreden en blij met mijn nieuwe bank.

Goede uitgelegd en begeleiding in het zoeken naar een bank naar keuze

Goede ervaring

Goed. Advies en vriendelijk ik koop al mijn spullen bij profijt

Eigenlijk niet