Weert

We hebben twee stoelen met met een voetenbankje besteld. Deze zijn keurig op tijd geleverd, echter het voetenbankje had rare bobbels met scherpe puntjes. Jammer! Vreemd ook dat de bezorger van... We hebben twee stoelen met met een voetenbankje besteld. Deze zijn keurig op tijd geleverd, echter het voetenbankje had rare bobbels met scherpe puntjes. Jammer! Vreemd ook dat de bezorger van Profijt Meubel dit niet zag/kenbaar maakte, maar dat wij dat zelf moesten constateren. Gelukkig wisten wij dat in de showroom nog eenzelfde exemplaar stond. Deze is toen door iemand van Profijt Meubel omgeruild met ons exemplaar, zodat we toch een complete set hadden. Goeie service, waar we blij mee waren.

Vriendelijke medewerkers en bereidheid te helpen met het oplossen van een probleem.

Van te voren misschien graag even controleren of alles in orde is voordat de meubels worden bezorgd. Voorkomt
(weliswaar een kleine :-) teleurstelling bij de klant.

A. Rutjes

Je word er deskundig geholpen. Nemen de tijd voor je.
Hebben gekocht wat we wilden.
En zijn een paar weken later terug gegaan voor iets anders. Dus zegt genoeg!!!

Prettige uitstraling en vriendelijke medewerkers

prijs is goed en ruime keuze

We hebben zowat onze hele interieur hier gekocht. Zijn altijd fijn geholpen. Nooit geen problemen gehad. Houden zich aan de afspraken die er gemaakt worden. Kortom fijne winkel.

Fijne meubels tegen goede prijs

Zo doorgaan.

Wever Ruud

Eethoek gekocht, vriendelijk personeel

Stipte levering, duidelijke afspraken.

Nee

Goed geholpen en meegedacht bij de aanschaf van mijn meubels

Klantvriendelijk, meedenkend en eerlijk

Bij het opbouwen van de kasten zijn we de nodige onduidelijkheden tegen gekomen. Het is dat mijn vader heel handig is en veel gereedschap en dergelijke heeft, maar zonder zijn hulp was ik er niet... Bij het opbouwen van de kasten zijn we de nodige onduidelijkheden tegen gekomen. Het is dat mijn vader heel handig is en veel gereedschap en dergelijke heeft, maar zonder zijn hulp was ik er niet zelfstandig uitgekomen.

T. Steijvers

Toen onze bank werd gebracht waren de heren zo gehaast dat we dachten dat er iemand bij stond met een stopwatch, niet meer normaal hoe ze hier tekeer gingen, zo gejaagd. Heb ook gebeld met de winkel... Toen onze bank werd gebracht waren de heren zo gehaast dat we dachten dat er iemand bij stond met een stopwatch, niet meer normaal hoe ze hier tekeer gingen, zo gejaagd. Heb ook gebeld met de winkel en hier mijn ervaring gedeeld met de medewerker.

Reactie Profijt Meubel Weert:

Beste mevrouw Steijvers,
bedankt voor het doorgeven van uw ervaring met onze bezorgdienst.
Helaas kan het wel eens voorkomen dat we krap in de tijd zitten om alle afspraken
op tijd na te...
Beste mevrouw Steijvers,
bedankt voor het doorgeven van uw ervaring met onze bezorgdienst.
op tijd na te komen. Uiteraard mag u als klant daar niet de dupe van worden.
Voor ons weer een leermoment waar we zeker in de toekomst iets aan zullen doen.
Excuses voor het ongemak.
met vriendelijke groet,
Profijt Meubel Weert

Van de vorst

Goed advies, klantvriendelijk, snelle levering en dat alles voor een top prijs!

S.Mulder-Rutte

Zeer goed

Ja

Het is jammer dat deze zaak uit Maastricht verdwenen is.Ga zo door,een heel fijne zaak om meubels te kopen .