Edwin Otterspeer

Prima geholpen door Maria en Nadia

Beste Edwin,
Leuk om te horen dat je een goede ervaring hebt met onze winkel en goed geholpen bent! Dit stellen wij zeer op prijs. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Ellen

Super. Vriendelijk en kundig personeel.

De vriendelijkheid en kundigheid van het personeel.

Beste Ellen,
Beste Ellen,
Mooi compliment over onze medewerkers! Klantvriendelijkheid hebben we hoog in het vaandel staan en dan is het prettig om te horen dat jij het ook zo ervaren hebt. Bedankt voor deze review! Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Riet Knoppers

Heel prettig geholpen!

Beste Riet,
Beste Riet,
We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe we je geholpen hebben met het maken van je keuze. Bedankt voor deze review. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

J Prins

Mooie winkel ,vriendelijk personeel.

Goede uitleg alle tijd voor de klant. Geholpen door Anna Maria.

Beste J Prins,
Bedankt voor deze mooie review en het compliment over onze winkel en onze medewerkers! Dit waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Gerard Kampstra

Leuke winkel en leuk prijs en goede kwaliteit komen altijd weer terug

Weet wat ze verkopen en leuk door Marco geholpen

van der Hoek

De ervaring is positief. De winkel is makkelijk te bereiken, goede parkeer gelegenheid.

Er word goed geluisterd wat de klant wil en denken mee naar de mogelijkheden.

Nee.

Beste Van der Hoek,
Beste Van der Hoek,
Bedankt voor deze review. We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over hoe je geholpen bent in onze winkel. We zien je graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Pia v Hemert

Super netjes geholpen

Goed advies en vriendelijke mensen

Bezorgtijden erg verwarrend denk wel 8 berichtjes erovergehad steeds andere tijden.

Beste Pia,
Beste Pia,
Bedankt voor deze 5 sterren! We waarderen het zeer dat je ons laat weten zo tevreden te zijn over onze medewerkers en het advies dat ze geven. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht.
PS = we zullen nakijken waar het mis is gegaan met de berichtgeving rondom de bezorging en hier onze lering uit trekken.

Schippers

Erg fijn geholpen door de verkoopster.
Komen altijd terug in deze winkel, zeer betrouwbaar.

De vriendelijkheid en goede kwaliteit.

Beste Schippers,
Beste Schippers,
We vinden het erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de winkel en ons personeel. Bedankt voor deze mooie review! We zien je graag weer terug, de koffie staat klaar! Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Hennie

Goed geholpen

Prima geholpen door Mevr.Veth.
Prima geholpen door Mevr.Veth.
Bij uitkiezen van de stof voor de relax-fauteuil wist ze zelfs de stof-staal van ons bankstel , in 2016 aangeschaft, te tonen, zodat wij daarna goed konden beslissen voor de kleur van de relax-fauteuil.
We hebben ook goed geïnformeerd over de gekozen verlengde garantie en de grootste verrassing was dat onze keuze direct leverbaar was.

Sarah

Heel erg bedankt dat je ons zo fijn heeft geholpen Anna Maria.
Zij geeft de tijd en uitleg en ze denkt ook lief met ons mee we zijn erg vriendelijk geholpen.
Wij dank u voor u adviezen....
Heel erg bedankt dat je ons zo fijn heeft geholpen Anna Maria.
Wij dank u voor u adviezen.
MERCI.
AMAR EN SARAH B.