Jaap en Ria van Rijswijk

Een leuke winkel met veel keus en zeker betaalbaar.

Je eerst rustig laten winkelen zodra je iemand nodig hebt zijn ze er direct.

Wim Barendse

Kwamen alleen even kijken, gingen met een bestelling van een hoekbank de deur uit. Na drie maanden kijken voor eetkamer stoelen, gingen met bestelling van eettafel vier kuipstoelen en vloerkleed de... Kwamen alleen even kijken, gingen met een bestelling van een hoekbank de deur uit. Na drie maanden kijken voor eetkamer stoelen, gingen met bestelling van eettafel vier kuipstoelen en vloerkleed de deur uit. Prima en vakkundig door Anna-Maria geholpen met veel geduld en koffie.

Personeel vriendelijk en zeer geduldig, nemen de tijd voor hun klanten.

Geen, beter kan haast niet.

Ad en Corrie van Oostenrijk

Zijn goed geadviseerd en geholpen door Marco, verdere afhandling was ook prima in orde

Silvana

Prettig! Ongedwongen lekker op je gemak kunnen kijken!

Petra Van Der Neut

Verschillende winkels en site's afgestruind.
Bij Profijt binnen gekomen en goed geslaagd mede door goed en vakkundige hulp van Marco.
Totaal niets opgedrongen maar super fijn geholpen met...
Verschillende winkels en site's afgestruind.
Totaal niets opgedrongen maar super fijn geholpen met advies en daardoor goede keuzes gemaakt.
Nogmaals bedankt Marco.

Vakkundig personeel en ongedwongen sfeer

Niets aan veranderen

Maureen/ Bep Mijnders

Onlangs is mijn Oma super geholpen door Anna Maria met het bestellen van haar nieuwe kasten en eettafel. Eind vorig jaar is ze ook al heel fijn geholpen door Maarten.

Bas

Geweldig geholpen

Behulpzaamheid van personeel

Griffioen

Anna- Maria gaf ons vriendelijk en deskundig advies

Deskundigheid

Cor Stam

Maarten heeft mij op ongedwongen, vriendelijke wijze deskundig advies gegeven bij de aanschaf van een reeds door mij via de website uitgezochte relaxfauteuil. Deze fauteuil gekocht en zelf... Maarten heeft mij op ongedwongen, vriendelijke wijze deskundig advies gegeven bij de aanschaf van een reeds door mij via de website uitgezochte relaxfauteuil. Deze fauteuil gekocht en zelf meegenomen. Bij het inladen hulp gekregen van de magazijnmedewerker nadat hij eerst gecontroleerd had of de juiste stoel in de verpakking zat.

Kantvriendelijkheid service en advies

Martha

Fijne ervaring. Geduldige en meedenkende medewerker Céleste.

Gezellige winkel. Goede kwaliteit tot nu toe.

X