Liza van de Graaf

Prima en niet opdringerig, ze lopen tenminste niet achter je aan te hijgen

Lekker veel banken met relaxfuntie, en de prijs vind ik erg leuk

Een koffiehoekje vind ik altijd wel gezellig

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Leuk om te lezen dat onze relaxte benadering van klanten je zo goed is bevallen, Liza. We wensen je veel plezier met de nieuwe stoel. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Henny

Tot twee keer toe vriendelijk en deskundig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe hoekbank door Nadia.

Duidelijk en deskundig

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

We vinden het leuk om te lezen dat je tevreden bent over de klantvriendelijkheid en deskundigheid van onze collega Nadia. Bedankt voor de review, Henny! Met vriendelijke groet, het team van Profijt... We vinden het leuk om te lezen dat je tevreden bent over de klantvriendelijkheid en deskundigheid van onze collega Nadia. Bedankt voor de review, Henny! Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Wendy

Super klantvriendelijk geholpen

Personeel

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze 5 sterren, Wendy! Fijn dat onze klantvriendelijkheid zo gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Thom en Els van Ewijk

Prettig en kundig geholpen door Sylvia en bij tweede bezoek door Celeste.

Goed assortiment en heel prettig verkooppersoneel. Niet opdringerig maar wel zeer kundig.

Beste Thom en Els,
Beste Thom en Els,
We vinden het fijn om te lezen dat jullie bij beide bezoeken zo tevreden zijn over de prettige en deskundige begeleiding van Sylvia en Celeste. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

M l Verstraeten

Fantastisch

Heel goed geholpen

Wel jammer dat je voor transport moet betalen als je voor veel geld heeft aangeschaft boven een bepaald bedrag gratis

Beste M I Verstraeten,
Beste M I Verstraeten,
Deze fantastische beoordeling maakt ons blij. Bedankt voor de 5 sterren! De gegeven tip over het vervoer zullen we binnenkort meenemen in ons overleg. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Paula verstraeten

Heel goed geholpen

Heel vriendelijk personeel

Beste Paula,
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dit waarderen wij zeer. We wensen je veel plezier met de nieuwe eetstoelen. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Hanneke

Vriendelijk geholpen door Nadia. En er is goed advies gegeven.

Beste Hanneke,
Bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen!

Thomas

Alles mogelijk en geweldige service

Geweldig geholpen door Nadia van Profijt Meubel Sliedrecht. Zij heeft ons net zolang geholpen totdat we het product helemaal naar onze wensen was!

Het inzichtelijk krijgen van leveringstijd of tussentijdse status update van meubels zou fijn zijn

Beste Thomas,
Beste Thomas,
We vinden het erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent over hoe Nadia je geholpen heeft. Bedankt voor deze mooie review! En ook voor de tips. Deze zullen we intern bespreken. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Dave Schaeffer

Geweldig geholpen. Fijne winkel om doorheen te lopen met goed overzicht van alles wat er te koop is. Werden zelfs herkend door medewerker waar we een jaar geleden een tafel hebben gekocht met mooie... Geweldig geholpen. Fijne winkel om doorheen te lopen met goed overzicht van alles wat er te koop is. Werden zelfs herkend door medewerker waar we een jaar geleden een tafel hebben gekocht met mooie gele stoelen op advies . Staat geweldig . Nu wachten op de mooie bank.

Fijne medewerkers met kennis

Beste Dave,
Beste Dave,
Wat een mooie woorden over de winkel en onze collega. Dit waarderen wij zeer! We wensen je alvast heel veel plezier met de bank. Mocht je weer wat nodig hebben, dan weet je ons te vinden. De koffie staat in ieder geval voor je klaar. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

M van Bergen Spruijt

Hier ben ik fantastisch geholpen na 10 jaar n heerlijke stoel gehad te hebben leuk gesprek met Celeste

Beste M. van Bergen Spruijt,
Beste M. van Bergen Spruijt,
We stellen het zeer op prijs om te lezen dat je een leuk gesprek hebt gehad met Celeste en dat jullie een goede vervanger hebben gevonden voor de heerlijke stoel die je hebt gehad. We wensen je heel veel plezier met de nieuwe stoel. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht