S Slottje

Mooie winkel met veel diversiteit fijn geholpen door Anna-Maria in alle rust met een lekker kopje koffie

Klant vriendelijkheid

Celine van der Vlist

Super fijne ervaring gehad in de profijt meubel in Sliedrecht, bedankt Elise! Je gaf ons heel fijn advies.

Fam. Kreukniet

Wat een fijne winkel! Je kunt eerst op je gemak rondkijken en daarna wordt je op een hele prettige manier geholpen. Heel erg bedankt Maarten voor je kundige adviezen. Je hebt de tijd genomen om ons... Wat een fijne winkel! Je kunt eerst op je gemak rondkijken en daarna wordt je op een hele prettige manier geholpen. Heel erg bedankt Maarten voor je kundige adviezen. Je hebt de tijd genomen om ons goed in te lichten m.b.t. de aanschaf van eetkamerstoelen, een bank en een relax fauteuil.

Geen haast, geen verkooppraatjes, maar vooral de rust om eerst zelf te kijken.

A.Zoutendijk

Marco,hartelijk dank voor de deskundige adviezen,het geduld ,de gezelligheid.Wij kwamen ons oriënteren maar gingen na 3 bezoeken aan jullie winkel heel tevreden naar huis.Een geheel complete... Marco,hartelijk dank voor de deskundige adviezen,het geduld ,de gezelligheid.Wij kwamen ons oriënteren maar gingen na 3 bezoeken aan jullie winkel heel tevreden naar huis.Een geheel complete inrichting van de woonkamer is geslaagd.

Zeer frisse uitstraling van de winkel en zeer vriendelijk personeel

Ik moet helaas wel de kasten zelf in elkaar zetten

Marian en Adrie van der Linden

Anna marie dank voor je deskundige advies en ons openhartige gesprek. Een dikke 10. Groet Adrie en Marian van der Linden

Kevin

Goed en vriendelijk geholpen door Maarten. Goed geadviseerd over welke meubels en kleuren goed bij elkaar passen. Erg tevreden met de aankoop.

C. van Gilst

Prima geholpen door Anna-Maria. Alle tijd en rustig kunnen overleggen.

Tugba

Goed geholpen door Anna maria

Vriendelijk

Geen verbeterpunten

N kooij

Weer super geholpen

Netjes opgezet. Altijd vriendelijk geholpen

De oprit om je spullen op te halen is wel erg stijl

Jan

Deskundig