Yvonne

Mooi netjes en ruim.

Ruim netjes en goede hulp

Nvt

Henk Kerkwijk

Prettige sfeer, personeel laat je voelen dat je gezien bent maar hangt niet direct in je nek. Toen Celeste ons kwam helpen was ze duidelijk, straight to the point en had geen "verkopers praatjes".... Prettige sfeer, personeel laat je voelen dat je gezien bent maar hangt niet direct in je nek. Toen Celeste ons kwam helpen was ze duidelijk, straight to the point en had geen "verkopers praatjes". Het was een prettige sale. Ga zo door 👍

No nonsens mentaliteit

Marina Noorlander

Vriendelijk en goed geholpen

Ruim opgezette winkel , dichtbij parkeren en vriendelijk meedenkend personeel

Julia

Goed geholpen door Elise en Nadia!

Ze nemen echt de tijd voor je en denken met je mee.

Rob Prummel

Super goed

Leuke vlotte meiden en nemen de tijd voor je.

Ouwens

Rustig en op je gemak kunnen kijken daarna deskundig en vriendelijk geholpen door Marco. Prettige sfeer in de winkel

Klantvriendelijk, deskundig

Sylvia

Zeer goed en vriendelijk geholpen door Anna-Maria...vorig jaar ons bankstel gekocht en deze week voor ouders 4 eetstoelen

Jm Damsteegt

Altijd super vriendelijk geholpen!!

Wim Barendse

Geweldig personeel, denken met de klant mee. Anna-Maria heeft ons heel goed geholpen. Hadden een vloerkleed besteld wat wij thuis verkeerd ingeschat hadden qua grote. Door haar en ander personeel,... Geweldig personeel, denken met de klant mee. Anna-Maria heeft ons heel goed geholpen. Hadden een vloerkleed besteld wat wij thuis verkeerd ingeschat hadden qua grote. Door haar en ander personeel, kunnen wij het kleed terug brengen en wordt in de winkel verder afgehandeld. Grote klasse.

Zeer klant vriendelijk, niets is teveel, geven goed advies.

Alles prima.

Arlette van Gelder

Super relax en vakkundig geholpen door Marco. Niets opgedrongen en alles laten ervaren hoe de bank en stoel met verschillende mogelijkheden zou zitten voor ons. Fijne winkel waar je goed kan slagen... Super relax en vakkundig geholpen door Marco. Niets opgedrongen en alles laten ervaren hoe de bank en stoel met verschillende mogelijkheden zou zitten voor ons. Fijne winkel waar je goed kan slagen en rustig kan rond kijken zonder opdringerige verkopers. Nu afwachten wanneer onze mooie nieuwe bank, stoel en eetkamertafel geleverd wordt.

Goede verkoper met prima vrijblijvende informatie.