Fam. Sulkers

Geweldig geholpen door Anna-Maria bij de bestelling van ons nieuwe bankstel. Goed meegedacht en advies gegeven. Deze week is alles geleverd, een maand eerder dan verwacht! Dat hoor je niet vaak in... Geweldig geholpen door Anna-Maria bij de bestelling van ons nieuwe bankstel. Goed meegedacht en advies gegeven. Deze week is alles geleverd, een maand eerder dan verwacht! Dat hoor je niet vaak in deze tijd. Ook de levering en plaatsing door Vlot was prima geregeld. Wij genieten inmiddels van onze nieuwe bankstel.

Beste familie Sulkers,
Beste familie Sulkers,
Bedankt voor deze mooie review en het compliment voor onze collega Anna Maria! Het doet ons goed om te horen dat het winkelen bij ons zo'n fijne ervaring was. En wat fijn dat jullie bank eerder geleverd kon worden dan verwachten. We wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Ineke de vos de jongh

Heel goed geholpen door Anna Maria.

Beste Ineke,
Beste Ineke,
Bedankt voor deze review. We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over hoe je geholpen bent door onze collega Anna Maria. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

R.Kroon

Vanwege de prettige ervaringen tijdens vorige aankopen bij Profijt - Sliedrecht zijn we weer naar deze locatie gegaan wat opnieuw een positieve ervaring was.
Mede door de prettige manier van...
Mede door de prettige manier van benadering/advies door Anna Maria
hebben wij weer de aankoop van de relax stoelen kunnen afronden

Zie de ervaring vermelding

n.v.t.

Beste R. Kroon,
Beste R. Kroon,
Wat een prachtige woorden, zeker voor onze collega Anna Maria. Dit waarderen wij zeer! We wensen je heel veel plezier met de relaxfauteuils. Mocht je weer wat nodig hebben, dan zien we je graag weer in de winkel. De koffie staat voor je klaar. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

K Sterk

Vriendelijk geholpen en goed advies.

Nee

Beste K. Sterk,
Beste K. Sterk,

André

Uitstekend geholpen door Anna Maria, goed advies en niet opdringerig.

Beste André,
Beste André,
Wat een mooie woorden en compliment voor onze collega Anna Maria. Dit waarderen wij zeer! We zien je graag nog eens terug in de winkel. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Truus minnen

Prettig

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Beste Truus, bedankt voor deze mooie beoordeling. Dit waarderen wij zeer! We zien je graag nog eens terug in de winkel. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Wim en Aarta de Jong

Afgelopen zomer zeer vriendelijk te woord gestaan door Anna Maria Schiavone. Top verkoopster. M'n schoonouders waren wat onzeker over de te maken keuzes maar zij wist ze op alle mogelijke manieren... Afgelopen zomer zeer vriendelijk te woord gestaan door Anna Maria Schiavone. Top verkoopster. M'n schoonouders waren wat onzeker over de te maken keuzes maar zij wist ze op alle mogelijke manieren gerust te stellen. Schoonouders zitten inmiddels heerlijk in hun nieuwe woning met hun 2 mooie, heerlijke zittende banken en 2 relaxfauteuils. Dat is nog eens genieten op je oude dag! Ga gerust naar Profijt meubel Sliedrecht. Kwaliteit voor niet al te veel geld ook nog. Wie wil dat nou niet?!

Sociaal, behulpzaam, meedenkend.

Beste Wim en Aarta,
Beste Wim en Aarta,
Wat een mooie woorden en compliment voor onze collega Anna Maria. Dit waarderen wij zeer! En leuk om te horen dat de schoonouders zo aan het genieten zijn van de banken en relaxfauteuils. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Refina Stoute

Bij het uitzoeken van een bank zijn we zeer vriendelijk geadviseerd door Elise ( de 1e bezichtiging) en door Nadia bij de 2e bezichtiging en aankoop.
Ook zeer vakkundig en ons gewezen op de...
Ook zeer vakkundig en ons gewezen op de voor en nadelen van de verschillende kwaliteiten stof en het zit comfort.
Ook onze vorige bank kwam van Profijt ( waar we 10 jaar mee gedaan hebben) en daardoor kwamen we terug. Nu maar hopen dat hij snel geleverd kan worden.

Vriendelijk

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Beste Refina, We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe we je geholpen hebben met het maken van je keuze. Bedankt voor deze review. Met vriendelijke groet, het team van Profijt... Beste Refina, We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe we je geholpen hebben met het maken van je keuze. Bedankt voor deze review. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Irene

Prima geholpen door Marco, met als resultaat een mooie bank voor een goede prijs. Rugkussens waren niet zoals besteld, maar dat werd door de klantenservice goed opgepakt. Een paar weken later alsnog... Prima geholpen door Marco, met als resultaat een mooie bank voor een goede prijs. Rugkussens waren niet zoals besteld, maar dat werd door de klantenservice goed opgepakt. Een paar weken later alsnog de juiste kussens thuis ontvangen, zonder verder gedoe.

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Beste Irene, bedankt voor deze mooie review. We vinden het leuk om te horen dat je tevreden bent over onze collega Marco en we zijn blij dat de bank nu helemaal in orde is. Met vriendelijke groet,... Beste Irene, bedankt voor deze mooie review. We vinden het leuk om te horen dat je tevreden bent over onze collega Marco en we zijn blij dat de bank nu helemaal in orde is. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Boer

Fijn geholpen

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze review. We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over hoe je geholpen bent in onze winkel. We zien je graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, het team van... Bedankt voor deze review. We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over hoe je geholpen bent in onze winkel. We zien je graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht