Renee Buijs

We werden zeer vriendelijk ontvangen door Marco met de vraag of hij ons kon helpen,wij wilden even rondkijken geen probleem zij Marco als u wat te vragen heb dan hoor ik het wel .na verloop van tijd... We werden zeer vriendelijk ontvangen door Marco met de vraag of hij ons kon helpen,wij wilden even rondkijken geen probleem zij Marco als u wat te vragen heb dan hoor ik het wel .na verloop van tijd kwamen de vragen en we werden zeer goed en korrekt geholpen door Marco. Top

Groot assortiment

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn over de klantbenadering en - vriendelijkheid van onze collega Marco, Renee. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, het team van Profijt... Leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn over de klantbenadering en - vriendelijkheid van onze collega Marco, Renee. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Branwen du Parand - van Ooijen

Heel goed en vriendelijk geholpen door Marco. Verschillende opties werden geopperd, duidelijke informatie en nog gezellig ook. Nu duimen dat de levertijd gehaald wordt. Dank!

Overzichtelijk
Vriendelijk
Niet opdringerig
Duidelijk
Betaalbaar

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Branwen. Marco heeft jullie met veel plezier geholpen. We wensen jullie alvast veel plezier met de nieuwe zitmeubelen. Met vriendelijke groet, het... Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Branwen. Marco heeft jullie met veel plezier geholpen. We wensen jullie alvast veel plezier met de nieuwe zitmeubelen. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Ph de ruiter ridderkerk

Heel fijn en goed geholpen door Bart.
Hij loopt daar stage Bart komt er wel.
Zeer vriendelijk en erg behulpzaam.

Heel fijn geholpen door Bart.
Stage loopt Bart die komt er wel.
Heel vriendelijk en behulpzaam.

Geen is prima

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Wat een mooi compliment voor onze collega Bart, PH de Ruiter! Erg leuk dat je deze review geplaatst hebt. Hier worden wij blij van. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Bianca

Fijn gesprek gehad met Marco, hij luisterde goed naar wat ik wilde en mijn wensen. Bank eerder geleverd dan verwacht en zooo blij hiermee.

Leuk personeel en deskundig

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze mooie review, Bianca. Fijn dat je laat weten zo tevreden te zijn over de vriendelijkheid en deskundigheid van van onze collega Marco en over de snelle levering van de bank. We... Bedankt voor deze mooie review, Bianca. Fijn dat je laat weten zo tevreden te zijn over de vriendelijkheid en deskundigheid van van onze collega Marco en over de snelle levering van de bank. We wensen je heel veel zitplezier op de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht.

H den Dikken

Perfect

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

In één woord duidelijk omschreven! Bedankt voor dit compliment en de vijf sterren, H. den Dikken. We wensen je heel veel plezier met de eettafel. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel... In één woord duidelijk omschreven! Bedankt voor dit compliment en de vijf sterren, H. den Dikken. We wensen je heel veel plezier met de eettafel. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht.

Marianne

Goed geholpen en meegedacht door Nadia. Niet opdringerig. Heel fijn. Onze vorige bank kwam ook bij Profijt vandaan. Heel veel jaren plezier van gehad, dus vandaar dat we weer zijn teruggekomen.

Goed meegedacht met onze wensen

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Heel leuk om te lezen dat je voor tweede keer zo goed geslaagd bent en dat je zeer tevreden bent over het advies en de begeleiding van Nadia. We wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe bank.... Heel leuk om te lezen dat je voor tweede keer zo goed geslaagd bent en dat je zeer tevreden bent over het advies en de begeleiding van Nadia. We wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

MHKros

Goed en fijn geholpen door Anna-Maria. Alle tijd voor ons en goede uitleg en advies Dikke pluim👍👍

Advies en niet te duur

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze dikke pluim en mooie woorden voor onze collega Anna Maria, MHKros! Dit waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Elly

Goed geholpen.

Bezorgkosten vrij hoog

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Leuk dat je laat weten tevreden te zijn over hoe je geholpen bent in onze winkel. Elly. Dit stellen wij op prijs. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Etje Louwman

Heel netjes en goed overzichtig

Perfect geholpen door Nadia

nvt

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze mooie woorden en 5-sterren beoordeling, Etje! We vinden het leuk om te horen dat je zo tevreden bent hoe Nadia je geholpen heeft. Met vriendelijke groet, het team van Profijt... Bedankt voor deze mooie woorden en 5-sterren beoordeling, Etje! We vinden het leuk om te horen dat je zo tevreden bent hoe Nadia je geholpen heeft. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Truus

Heel fijn geholpen en meedenkend aan mijn wensen Dank Celeste

Vriendelijk geholpen door Celeste

Gratis thuisbezorgen

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Truus. Het doet ons goed te lezen dat je zo tevreden bent hoe Celeste je geholpen en met je meegedacht heeft. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel... Bedankt voor deze mooie beoordeling, Truus. Het doet ons goed te lezen dat je zo tevreden bent hoe Celeste je geholpen en met je meegedacht heeft. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht