Goede prijs kwaliteit verhouding. De prijzen kunnen laag blijven, doordat je zelf veel moet en kan doen, bijv. zelf internet checken ivm bestelling, zelf afhalen bestelling en datum en tijd... Goede prijs kwaliteit verhouding. De prijzen kunnen laag blijven, doordat je zelf veel moet en kan doen, bijv. zelf internet checken ivm bestelling, zelf afhalen bestelling en datum en tijd prikken voor afhalen.

De goede prijs- kwaliteit

Voor ouderen is service erg belangrijk. Wanneer iemand niet of weinig vaardig is met de computer is dit een struikelblok, bijv. Kijken of bestelling geleverd is en het inplannen van ophalen of... Voor ouderen is service erg belangrijk. Wanneer iemand niet of weinig vaardig is met de computer is dit een struikelblok, bijv. Kijken of bestelling geleverd is en het inplannen van ophalen of bezorgen via internet, etc.

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van de review. Gelukkig zijn wij nog steeds telefonisch te bereiken voor de klanten die moeite hebben met de digitale wereld.
Fijn om te...
Geachte heer/mevrouw,
Fijn om te horen dat u dit zelf als iets positiefs ervaart.
Graat tot ziens,
Profijt Meubel Middelburg.

Prima in relatie tot prijs/kwaliteit/service.

n.v.t.

n.v.t.

Dekker

Zeer slecht. Bank besteld op 4 januari en geschatte levertijd zou 10 weken max zijn. Medewerkster in winkel zei dat we zelf de status van de bestelling in de gaten moesten houden online. Dit gedaan... Zeer slecht. Bank besteld op 4 januari en geschatte levertijd zou 10 weken max zijn. Medewerkster in winkel zei dat we zelf de status van de bestelling in de gaten moesten houden online. Dit gedaan en status stond op 19-2 geschatte levering. Op de 21e naar de winkel toe geweest en daar konden ze me niks vertellen over de status. Een jonge knul zei ons duidelijk dat hij er voor zou zorgen dat de dag er na wij opgebeld zouden worden over hoe en wat. (Moeten nog steeds gebeld worden). Een week gewacht en weer naar de winkel. Daar wisten ze te vertellen dat de bank al een aantal dagen in het magazijn zou staan. Als we niet zelf naar de winkel geweest waren hadden we dit nog niet geweten. Want ook hier zouden we over opgebeld worden als de bank er zou staan. Al met al, slechte service en communicatie tussen klant en verkoper!

Groot soort assortiment met veel keuze. Leuke prijs.

Communicatie tussen klant en verkoper.

Alle tijd om eerst zelf te kijken

op vragen gelijk antwoord en gelijk kijken of iets in voorraad is.

Ga zo door

Lees kopje verbeterpunten en tips

Inlevingsvermogen. Jullie gebrek daar aan..

1. Jullie moeten meer tegemoet komen als de lever tijd uitloopt. Het zou ongeveer 10 weken duren. Uiteindelijk In totaal 15 weken ongeveer moeten wachten.. geen tegemoet komming en geen... 1. Jullie moeten meer tegemoet komen als de lever tijd uitloopt. Het zou ongeveer 10 weken duren. Uiteindelijk In totaal 15 weken ongeveer moeten wachten.. geen tegemoet komming en geen verontschuldiging gekregen niks.
2. Ook zouden we de bank mee krijgen in een bus. Uit eindelijk was er alleen een aanhanger. Hierdoor moesten wij rond vragen bij iedereen die we kennen of ze een auto hadden met trekhaak en of we de auto mochten lenen. Want wij hebben geen auto met trekhaak..

Geachte heer mevrouw,
Geachte heer mevrouw,
Bedankt voor het invullen van de review, spijtig genoeg heeft u ons negatief beoordeeld. Graag ontvang ik van u uw ordernummer, zodat ik kan achterhalen waar uw negativiteit vandaan komt. Dit kunt u sturen naar info@profijtmiddelburg.nl
Wij streven er naar om alle klanten tijdig te informeren wanneer er onverhoopt een levering uit loopt, waar dit bij u is misgegaan kan ik traceren na ontvangst van uw ordernummer.
Wat betreft het gebruik van de leenbus, deze kan uitsluitend op reservering gebruikt worden. Hierdoor kan het weleens voorkomen dat het op een bepaalde dag of tijdstip niet meer mogelijk is omdat deze voor andere klanten is gereserveerd.
In afwachting van uw ordergegevens,
Verblijven wij

Bakker

Ik heb 3 maanden op een lamp gewacht. Toen de lamp eenmaal binnen was heb ik een uur staan wachten. Omdat ze hem niet konden vinden. 2 keer probeerde ze de verkeerde lamp mee te geven. Toen ik vroeg... Ik heb 3 maanden op een lamp gewacht. Toen de lamp eenmaal binnen was heb ik een uur staan wachten. Omdat ze hem niet konden vinden. 2 keer probeerde ze de verkeerde lamp mee te geven. Toen ik vroeg of ik er gratis een peertje in de lamp bij mocht voor een stukje sorry. Kreeg ik te horen dat ze dat niet konden maken. Erg jammer. Hier ga ik niet gauw naar terug service is erg slecht tot assosiaal.

Als er klanten staan te wachten. Is het misschien belangrijker de klant te helpen i.p.v. de keuken op te ruimen

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van de Review. Helaas heeft u onze winkel met een negatief gevoel verlaten, wat wij zeer betreuren. Graag zou ik van u wat meer informatie ontvangen over uw ervaring. Kunt u mij aangeven welke dag u de lamp heeft opgehaald en heeft u een ordernummer voor mij, dit kunt u doorsturen naar info@profijtmiddelburg.nl
Zo kan ik bekijken waar dit is mis gegaan om dit met de betreffende medewerkers te bespreken.
In afwachting van uw reactie,
met vriendelijke groeten
Profijt Meubel Middelburg.

Met mijn oma samen voor haar een nieuw bankstel uitgezocht. Verkoopster had heel veel geduld, liet heel veel mogelijkheden zien.

Niet opdringerig, veel geduld

Goede ervaring

prijs/kwaliteitverhouding is goed

van der. Vliet

Best mooie meubelen

Geen aanbetaling van 25% en wanneer een bank bezorgd wordt verwacht je niet dat hij zo gedropt wordt zonder uit de verpakking te halen en in elkaar te zetten

E. de Krom

Op 18-12-2018 een Satriani vitrine/bergkast, Satriani smalle hoge kast en bijbehorende Satriaini led-verlichting tbv vitrinekast gekocht. Direct werd mij verteld dat de led-verlichting niet... Op 18-12-2018 een Satriani vitrine/bergkast, Satriani smalle hoge kast en bijbehorende Satriaini led-verlichting tbv vitrinekast gekocht. Direct werd mij verteld dat de led-verlichting niet voorradig was maar deze zou zsm geleverd worden. Afspraak gemaakt dat ik op 29-12-2018 de artikelen op gingen halen bij het afhaalcentrum te Vlissingen. Een dag ervoor, op vrijdag 28-12 werd ik gebeld door een medewerkster dat enkel de smalle hoge kast voorradig zou zijn in het afhaal magazijn. Gezien wij ruim 70 kilometer moeten reizen om de artikelen af te halen toch maar de keuze gemaakt om de smalle hoge kast op te halen. Eenmaal bij het afhaalmagazijn bleek de vitrinekast weldegelijk voorradig te zijn, enkel de led-verlichting niet. Communicatie/informatie tussen verkoop in de winkel en het afhaalmagazijn verschillen van elkaar. Eenmaal thuis blijkt er 1 glasplaat van de vitrinekast niet bijgesloten. Hierop telefonisch contact gehad met de winkel in Middelburg, advies gekregen om dit per mail te melden. Dit ook zo gedaan. 3 weken geleden ben ik zelf in de winkel gaan informeren of de glasplaat al geleverd zou worden. Hierop werd mij verteld dat deze binnen 2 weken geleverd zou worden. Ik heb tot op heden nog niets vernomen. Geen led-verlichting, maar nog vervelender: nog steeds geen glasplaat.

nvt

Onderlinge communicatie tussen winkel en afhaalmagazijn verschillen van elkaar. Hou de klant op de hoogte vwb leveringen/wachttijd ipv geen bericht.