Middelburg

Heel goed , goed geholpen , netjes te woord gestaan , niet te opdringerig , dus. Top

Nvt

Nvt

Positief

Vriendelijk personeel en mooie collectie

Geen idee

Arne Lemahieu

Onlangs heb ik op de webshop van Profijt Meubel een eettafel besteld.
Een paar dagen later kreeg ik een orderbevestiging en werd mij gevraagd om een voorschot te betalen.
Na het bekijken...
Onlangs heb ik op de webshop van Profijt Meubel een eettafel besteld.
Na het bekijken van mijn rekeninguittreksels bleek dat ik de eettafel bij de bestelling reeds volledig betaald had,
dus dat voorschot was overbodig. Ik heb afgelopen maand al meerdere mails gestuurd naar Profijt Meubel om mijn 'voorschot' terug te vorderen, maar ik krijg geen mail terug en ik heb mijn 'voorschot' ook nog niet teruggekregen.
Ik ben tevreden met mijn eettafel, maar ik ben misnoegd omdat ik er teveel voor betaald heb!!!

Als iemand een mail stuurt, dan zou het vriendelijk zijn om daar op te antwoorden!

Bart Houkamp

Leuke tafel tegen goede prijs met klantvriendelijk personeel

Winkel, klantvriendelijkheid, prijzen

Onderlinge communicatie over levertijd. Als ik de bek beloven ze levertijd die niet klopt. Als ik langs ga dan krijg ik van de verkoper wel de goede aanduiding. Dus zorg dat de dames aan de telefoon... Onderlinge communicatie over levertijd. Als ik de bek beloven ze levertijd die niet klopt. Als ik langs ga dan krijg ik van de verkoper wel de goede aanduiding. Dus zorg dat de dames aan de telefoon geen loze beloftes maken.

Het is jammer dat als er niet aan het leveringstermijn gehouden kan worden, je niet netjes vanuit het bedrijf zelf geïnformeerd word. Ook ophalen savonds niet mogelijk is.

Hele aardige dame in de winkel, jammer dat zij weg is

Vriendelijkheid mannelijke baas bij het afhalen

Ruud de Baar

Prima geholpen in de winkel en bij het afhalen in het magazijn.

Goede communicatie over levertijden en afhaalmogelijkheden.

nee

Leuke meubels en zeer deskundig en vriendelijk te woord gestaan.

Super vriendelijk geholpen door Lydia van Maldegem

De bezorger was veel later dan de afgesproken tijd. Er was beloofd begin middag. De bezorger kwam uiteindelijk pas om half vier. Dit was jammer

Tony stok

Goede en duidelijke uitleg

Had 2 dingen, poot beschadigd en stiksels zitten scheef...Nog steeds geen reactie terug gekregen...mogen ze wel iets aan doen

Nicole

Slechte service bij profijt meubel Middelburg. Een dag van te voren krijgen we te horen dat onze meubels drie weken later pas komen. En dat terwijl ik van de week al een aantal keer gebeld heb.. En... Slechte service bij profijt meubel Middelburg. Een dag van te voren krijgen we te horen dat onze meubels drie weken later pas komen. En dat terwijl ik van de week al een aantal keer gebeld heb.. En elke keer krijg ik te horen mevrouw ze komen echt deze week! 😰 Dan zouden ze over twee weken komen en dan ineens pas over drie weken😑 terwijl de meubelen 2 maanden geleden al besteld zijn en was dus echt geen probleem volgens de winkel.. nooit meer

Aanschaf bankstel.
Goed, klantvriendelijk in de showroom geholpen.