Lees kopje verbeterpunten en tips

Inlevingsvermogen. Jullie gebrek daar aan..

1. Jullie moeten meer tegemoet komen als de lever tijd uitloopt. Het zou ongeveer 10 weken duren. Uiteindelijk In totaal 15 weken ongeveer moeten wachten.. geen tegemoet komming en geen verontschuldiging gekregen niks.
2. Ook zouden we de bank mee krijgen in een bus. Uit eindelijk was er alleen een aanhanger. Hierdoor moesten wij rond vragen bij iedereen die we kennen of ze een auto hadden met trekhaak en of we de auto mochten lenen. Want wij hebben geen auto met trekhaak..

Reactie Profijt Meubel Middelburg:

Geachte heer mevrouw,
Bedankt voor het invullen van de review, spijtig genoeg heeft u ons negatief beoordeeld. Graag ontvang ik van u uw ordernummer, zodat ik kan achterhalen waar uw negativiteit vandaan komt. Dit kunt u sturen naar info@profijtmiddelburg.nl
Wij streven er naar om alle klanten tijdig te informeren wanneer er onverhoopt een levering uit loopt, waar dit bij u is misgegaan kan ik traceren na ontvangst van uw ordernummer.
Wat betreft het gebruik van de leenbus, deze kan uitsluitend op reservering gebruikt worden. Hierdoor kan het weleens voorkomen dat het op een bepaalde dag of tijdstip niet meer mogelijk is omdat deze voor andere klanten is gereserveerd.
In afwachting van uw ordergegevens,
Verblijven wij
Profijt Meubel Middelburg.

Score voor Profijt Meubel Middelburg: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee