Alles naar behoren

moonen

Alles is zeer goed verlopen volgens onze gemaakte afspraken

zeer vriendelijk personeel , correcte levertijd

doe zo verder

Rick

Hoewel de verkoper aangaf dat we na twee weken onze meubels konden ophalen, hoorde ik (in een telefoontje na twee weken van mijn kant) dat het minimaal 6 weken zou duren. niet fijn, inmiddels hadden... Hoewel de verkoper aangaf dat we na twee weken onze meubels konden ophalen, hoorde ik (in een telefoontje na twee weken van mijn kant) dat het minimaal 6 weken zou duren. niet fijn, inmiddels hadden we rekening gehouden met de beloofde twee.
aangezien we in eerste instantie 6 weken ook goed hadden gevonden, was het niet nodig ons zo teleur te stellen - wij kwamen niet met de 2 weken levering.
bij afhalen van de meubels in het magazijn heb ik een nieuwe les klantvriendelijkheid gehad. hoe het niet moet, wel te verstaan. zo onbeschoft ben ik nog niet vaak behandeld. gelukkig kon ik me lang genoeg inhouden om de meubels in te laden en weg te rijden.

profijt meubel, we zijn erg blij met de stoelen, maar ik heb er achteraf spijt van dat we ze bij jullie hebben gekocht vanwege de echt dramatische afwikkeling na de koop. levertijd niet goed en dat moet ik dan zelf nabellen, vervolgens behandeld worden als een onbetrouwbare leugenaar terwijl ik mijn meubels wil afhalen. jammer. om positief af te sluiten:
de verkoper was goed in z'n werk.

onderscheidend assortiment.

geef geen ongevraagde goede levertijd af om je klant vervolgens teleur te stellen.
en stuur die mafketel van het magazijn in Vlissingen naar een heropgevoedingskamp.

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van de Review.
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van de Review.
Helaas hebben we de in eerste instantie aangegeven leverweek van 2 weken niet waar kunnen maken, maar stonden de bestelde eetkamerstoelen exact 4 weken na bestellen bij u in huis, in tegenstelling tot de door u aangegeven 6 weken!
Ik vind het erg vervelend nu te moeten lezen dat u niet tevreden bent over de klantvriendelijkheid van onze magazijnmedewerkers. Graag ontvang ik van u een email met uw ervaringen zodat ik deze kan doornemen met mijn medewerkers. Tevens hebben we ondertussen ook een personeels verschuiving gehad in het magazijn, waardoor ik hoop dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.
Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,

mevr.Lens

Ze zijn heel klantvriendelijk in de winkel.

nvt

De service na klachten kan wel wat sneller.
De klachten service reageert wel gelijk op de mail,maar verder hoor je niets meer.zit nu al 2 weken te wachten op reactie
wat ze aan de...
De service na klachten kan wel wat sneller.
wat ze aan de klachten doen.

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van de review. Ik vind het vervelend te moeten lezen dat u geen reactie heeft ontvangen van de service afdeling omtrent de verdere afwikkeling van uw melding.
Wanneer u contact met ons opneemt dan zoeken we uit hoe ver het staat met uw servicemelding. U kunt ons bereiken via telefoonnummer 0188-606669 of via de email info@profijtmiddelburg.nl wilt u dan graag uw ordernummer of adresgegevens vermelden.
Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Profijt Meubel Middelburg

Netjes ontvangen en duidelijk in service

duidelijke info bij aanschaf van een meubel, en de wacht tijd daarbij.

Netjes en correct geholpen op dit gebied geen verbeter punten.

M. Heij

Prima geholpen. We wisten wat we wilden dus niet door het assortiment gelopen.

Door de computer te raadplegen wist de verkoopster wat we al hadden en kon ons direct de goede salontafel er bij zoeken.

Nee

Manon dekkers

Meubels zeer later als afgesproken dus zeker een minpunt!

Producten zijn in orde! Goeie kwaliteit

Leverdatum goed in het systeem zetten

Ph versteeg

Slecht,de belofte was dat de eettafel beneden klaar zou staan,blijkt bij aankomst dat de tafel nog in de showroom staat en wij zelf de tafel die loodzwaar is van de trap naar beneden moeten... Slecht,de belofte was dat de eettafel beneden klaar zou staan,blijkt bij aankomst dat de tafel nog in de showroom staat en wij zelf de tafel die loodzwaar is van de trap naar beneden moeten sjouwen,neem aan dat er toch een goederenlift is,schandalig,en verkoper die aanwezig was,is ook niet heel aardig en vroeg of hij wel betaald was.......

Iets klantvriendelijker zijn

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van een review.
Spijtig genoeg hebben wij een negatieve beoordeling ontvangen.
Profijt Meubel is een meeneem formule, wat betekend dat...
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van een review.
Spijtig genoeg hebben wij een negatieve beoordeling ontvangen.
Profijt Meubel is een meeneem formule, wat betekend dat u als consument zelf verantwoordelijk bent voor het vervoer van uw meubel. Bij de aankoop van een showmodel kan dit inderdaad betekenen dat u zelf het meubel naar beneden moet brengen. Profijt Meubel heeft ook geen goederenlift in het pand, anders had u hier uiteraard gebruik van kunnen maken. U geeft zelf aan dat mijn collega alleen aanwezig is, het is dan voor hem/haar niet mogelijk om uw aankoop beneden te zetten. Omdat er maar een kleine hal aanwezig is kan dit ook niet dagen van te voren gebeuren, daar dit dan onze ingang voor ander klanten versperd.
Omdat er geen goederen meegenomen mogen worden, voordat deze zijn betaald wordt dit gecontroleerd bij het afhalen van uw meubel om zo misverstanden te voorkomen. Mijn excuses als u dit als vervelend heeft ervaren.
Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw tafel.
Met vriendelijk groet,