E. de Krom

Op 18-12-2018 een Satriani vitrine/bergkast, Satriani smalle hoge kast en bijbehorende Satriaini led-verlichting tbv vitrinekast gekocht. Direct werd mij verteld dat de led-verlichting niet voorradig was maar deze zou zsm geleverd worden. Afspraak gemaakt dat ik op 29-12-2018 de artikelen op gingen halen bij het afhaalcentrum te Vlissingen. Een dag ervoor, op vrijdag 28-12 werd ik gebeld door een medewerkster dat enkel de smalle hoge kast voorradig zou zijn in het afhaal magazijn. Gezien wij ruim 70 kilometer moeten reizen om de artikelen af te halen toch maar de keuze gemaakt om de smalle hoge kast op te halen. Eenmaal bij het afhaalmagazijn bleek de vitrinekast weldegelijk voorradig te zijn, enkel de led-verlichting niet. Communicatie/informatie tussen verkoop in de winkel en het afhaalmagazijn verschillen van elkaar. Eenmaal thuis blijkt er 1 glasplaat van de vitrinekast niet bijgesloten. Hierop telefonisch contact gehad met de winkel in Middelburg, advies gekregen om dit per mail te melden. Dit ook zo gedaan. 3 weken geleden ben ik zelf in de winkel gaan informeren of de glasplaat al geleverd zou worden. Hierop werd mij verteld dat deze binnen 2 weken geleverd zou worden. Ik heb tot op heden nog niets vernomen. Geen led-verlichting, maar nog vervelender: nog steeds geen glasplaat.

nvt

Onderlinge communicatie tussen winkel en afhaalmagazijn verschillen van elkaar. Hou de klant op de hoogte vwb leveringen/wachttijd ipv geen bericht.

Score voor Profijt Meubel Middelburg: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee