Prima, hulpvaardig en duidelijk

klantvriendelijk

is er een lift voor de klanten?

ketting

Aangezien dat er nog schade loopt en nu 3 weken niks hoor daarvoor ,slecht dus

Laat iets horen en niet een mail 2,5 week later hoe ik het moet onderhouden als er krassen zijn en een gaatje in het blad wat geen knoest is

Alles negatief beantwoord ivm klacht

Reactie Profijt Meubel Middelburg:

Bedankt voor het invullen van de review.
We vinden het vervelend te moeten lezen dat u niet tijdig geïnformeerd bent.
Wanneer u ons meer informatie stuurt via...
Bedankt voor het invullen van de review.
We vinden het vervelend te moeten lezen dat u niet tijdig geïnformeerd bent.
Wanneer u ons meer informatie stuurt via info@profijtmiddelburg.nl dan kunnen we u meer informatie geven omtrent uw service en dan kunnen we evalueren wat hier is mis gegaan, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Ik zie u email graag tegemoet.
Profijt Meubel Middelburg.

Mijn ervaring was helaas niet heel erg prettig. meerdere keer dingen fout gegaan. er zou een levertijd van 2 weken zijn we hebben ongeveer 5 weken moeten wachten.
Zoals bellen dat mijn...
Zoals bellen dat mijn bestelling er stond terwijl deze nog niet eens in de buurt van het filiaal was.
Daarna een levering met al 1 kapotte stoel/ poot en rugleuning. waar de telefoon colleg aniet op zat te wachten om mij hier de eerste keer mee te helpen. pas nadat we een week hebben gewacht en nog een keer gebeld hebben konden we ineens een stoel ophalen bij het filiaal. al met al zijn het prima stoelen, de service wss gewoon niet prettig.

Reactie Profijt Meubel Middelburg:

Bedankt voor het invullen van de review.
Wij vinden het erg vervelend te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met de service, te meer daar wij service aan de klant verlenen hoog in het vaandel hebben staan.
Wanneer u ons meer informatie wilt toe sturen via info@profijtmiddelburg.nl dan gaan wij hier mee aan de slag, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.
Ik zie u email graag tegemoet.
Profijt Meubel Middelburg

jan

Uitermate vriendelijk en correct geholpen

Relaxte sfeer

Wim

Goede ervaring. Zal hier zeker terugkomen

Klantvriendelijkheid. Prima uitleg

Heel erg klantvriendelijk

Erbij vermelden dat ze de meubels tegen een kleine vergoeding uit kunnen pakken.
Als vrouw alleen is dit toch wel makkelijk.

Zoals altijd prima geregeld.

Ik vind het een prettige overzichtige winkel met goed personeel dat je eerst de tijd geeft om even rond te kijken.

goed advies bij de aankoop van mijn b product met betrekking op onderhoud van mijn artikel

Leuk en aardig personeel.