Roelofs

Ben tevreden om mijn meubels ook over de medewerker die mij hielp. Alleen vond het er jammer dat er geen breng service was omdat ik zelf geen vervoer had. Ik moest door omstandigheden met vrienden... Ben tevreden om mijn meubels ook over de medewerker die mij hielp. Alleen vond het er jammer dat er geen breng service was omdat ik zelf geen vervoer had. Ik moest door omstandigheden met vrienden het oplossen dat mijn meubels uit hgv gehaalt moesten worden.

Een leuke winkel om in te lopen vriendelijk medewerkers die mij hebben geholpen.

Zie de bovenste regel.

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte mevrouw Roelofs,
Geachte mevrouw Roelofs,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Hoogeveen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
ProfijtMeubel is een afhaalformule, dit houdt in dat al onze artikelen geprijsd zijn op basis van het zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen van uw meubelen zijn, dan betaald u hiervoor een vergoeding.
Wij bieden u onze excuses aan wanneer wij bovenstaande tijdens uw bezoek aan onze winkel niet duidelijk hebben gecommuniceerd.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL HOOGEVEEN
Y. Poker
(verkoopleider)

Goede ervaring, komen hun afspraken na.

Prima, zelfde merk bank gekocht als 8 jaar geleden, alleen nieuwe model. We waren snel klaar, ook de bezorging prima geregeld.

Prima geholpen. Deskundig advies. Keurig op tijd geleverd volgens afspraak en netjes bezorgd.

Allie Doek Prins

Ik vind het en mooie winkel met vriendelijk personeel

Nee 8

ShadowPipesInc

Mooi ingerichte winkel! Veel keus voor een goeie prijs!

Veel mogelijkheden en toch niet duur

Klunder

Fijne winkel.

Jolanda meijer

Wordt altijd vriendelijk geholpen

Meubels waren goed in elkaar gezet.