Mastebroek

Prima bedrijf met vriendelijke vakkundige mensen. Stonden ons vriendelijk te woord en even reserveren om thuis de maten te controleren was mogelijk. Ofwel zeker een bedrijf om bij terug te keren.

Zie onze reactie hierboven.

Heb geen punten kunnen ontdekken.

Goede service

Goed advies en uitleg vriendelijk personeel

Mastebroek

Zie onze reactie hierboven.

Heb geen punten kunnen ontdekken.

Erna Vos

Heel goed! Als We wat nodig zijn komen we bij jullie! Mooie producten...redelijke prijzen...je wordt prettig geholpen! Wil je alleen even kijken dan is dat ook prima! Top winkel!

Goede uitleg..altijd even vriendelijk!

Ga zo door!

A Ballast van Essen

Goede ervaring, vriendelijk personeel, goed geholpen.

goede uitleg, gewoon een prima zaak.

gewoon zo door gaan.

Goed geholpen, kom zeker terug.

Zeer goed verpakt.

Verplichte looproute.

Goede ervaring, werd goed geïnformeerd over de hoekbank die ik had gezien, verkoopster deed er alles aan om het voordeel zo goed mogelijk voor mij uit te zoeken.

goede prijs ten opzichte van de kwaliteit

Mooie winkel

prima gegaan
mooie winkel

Misschien betere viltjes bij de stoelen

Roy

6 stoelen gekocht en deze waren al gemonteerd terwijl dat niet zo zou zijn. Dit is natuurlijk hartstikke mooi ware het niet dat de helft van de schroeven los zat en er 1 verkeerde schroef in zat... 6 stoelen gekocht en deze waren al gemonteerd terwijl dat niet zo zou zijn. Dit is natuurlijk hartstikke mooi ware het niet dat de helft van de schroeven los zat en er 1 verkeerde schroef in zat zonder ring erachter. Ik heb vervolgens in de winkel wel een andere gekregen en alles zelf alsnog goed afgemonteerd. Mooie stoelen voor een nette prijs en snel geleverd.

Ik mocht gratis een dichte aanhanger lenen en dit was wel erg handig

In de winkel staan 2 barstoelen, deze zijn te koop, maar worden door het personeel gebruikt, waardoor ze niet meer nieuw zijn, beetje jammer.