Nico v.dr.Klok

Een prettige winkel ,met vriendelijk personeel die rustig de tijd nemen voor de klant.
In het verleden al aankopen bij hun gedaan,en tot nu toe altijd naar volle tevredenheid.

Het personeel is niet opdringerig,en geeft je rustig de tijd om rond te kijken.

Winanda

Goede dienstverlening in de winkel en goede bezorg service

Francisca

Bank is nog geen half jaar oud begint nu al te pluizen ! Vreselijk.

Nvt

nvt

nvt

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Nadat ik de producten had besteld, kreeg ik ze, toen ze een week later in de reclame waren, toch voor de reclameprijs.

De bezorgkosten zijn veel te hoog. Zou gratis of veel lager moeten zijn. Zeker als de producten op verschillende tijden
binnenkomen. Zeker als je bekijkt hoeveel je al betaalt voor de...
binnenkomen. Zeker als je bekijkt hoeveel je al betaalt voor de producten,

Geachte heer/mevrouw,

In de winkel in Hoogeveen zijn ze alleen vriendelijk op het moment dat je van plan bent iets te kopen. OP het moment dat de koop rond is en je komt om het af te halen zijn ze nors en kant onvriendelijk. Bij het afhalen werd er verteld waar we moesten zijn met de auto en dat was het.
Daar in tegen was de man van het magazijn waar de bestelde artikelen vandaan moest komen wel enorm behulpzaam door een mail terug te sturen voor een andere afhaaldatum, binnen een paar minuten hadden we bericht.
We gaan heus nog winkelen bij Profijt Meubel maar niet meer in de vestiging Hoogeveen.

Mooie winkel, mooie spullen.

Knik of lach even tegen binnenkomende klanten, blijf niet achter de kassa zitten om te eten. Kortom ander personeel zal wonderen doen.

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Hoogeveen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren met tijdens uw bezoek bieden wij u hiervoor onze excuses aan.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL HOOGEVEEN
Y. Poker
(verkoopleider)

karin klaassen

We hebben onze eetkamer stoelen hier gekocht.

We moesten onze stoelen zelf in
elkaar zetten en sommige bleven een beetje wankel.

Aly Stoevelaar

Zeer vriendelijk personeel, goede service en de meubels die we gekocht hebben zijn prachtig!!

H.Zwiep

Goede ervaring

Vriendelijk en deskundig personeel. Laten je rustig rondkijken

Jammer dat banken nog behandeld moeten worden,waardoor de prijs omhoog gaat.
Mooier zou zijn dat de stof al behandeld zou zijn , en dat je dit zelf over een paar jaar zou kunnen doen.