/mevrouw jannie dolsma

Heel goed altijd

Goede service en uitleg

heer holties

Hoogeveen

Vriendelijk heid em tijd hebben voor de klanten

Telefonisch bereikbaar zijn is lastig je belt Hoogeveen masr krijgt altijd Groningen

Fam. Colenbrander

Hoogeveen

Een kopje koffie of thee zou fijn zijn.

heer/mevrouw

Grotere koffieruimte

heer/mevrouw Neutel

gewoon goed

mevrouw Zeldenthuis

Zeer vriendelijke verkopers, met goed advies, niet opdringerig ( erg fijn)! Bijzonder hoe wij geholpen werden met het uiteindelijk niet tevreden te zijn betreft gekochte bank qua zit comfort. Deze... Zeer vriendelijke verkopers, met goed advies, niet opdringerig ( erg fijn)! Bijzonder hoe wij geholpen werden met het uiteindelijk niet tevreden te zijn betreft gekochte bank qua zit comfort. Deze werd terug genomen en mochten wij opnieuw en bank uitzoeken( helaas moeten wij hier nog een paar weken op wachten, maar hebben er alle vertrouwen in dat wij tevreden zullen zijn met het zit comfort). Wij zijn hier erg goed in geadviseerd.

Advies, geduld, niet opdringerig

Mocht een bank retour naar de winkel komen bij de klant vandaan, bied dan verpakkinghoezen aan waar zij de bank in kunnen doen, een bank opnieuw in laten pakken door de klant is haast geen doen.

arends

Goede service

goede service

?

heer/mevrouw Sieders

Geweldig,zijn er een aantal keren geweest,netjes en zorgvuldig zijn we geholpen bij het kopen van onze meubels.

Een perfecte winkel.

Nee