Jan Reit

Prima geholpen

Alles van labels voorzien met info en prijze

Erna

Mooie winkel

Nina Oostwoud

Prima advies.

Nette overzIchtelijke zaak. Alle soorte zitcomfort is uit te proberen. Je bent wel hulp nodig om dat te ontdekken. Iets duidelijker weergave daarvan is wenselijk.

Duidelijkere weergave welk showroommodel wel zitcomfort bied. Zodat niet perse hulp nodig is om dat te ontdekken.

J. Zomer

Vlotte bediening. Werden goed geholpen

Bert Tigelaar

Super goed

duidelijk in uitleg

Visser

Prima klantvriendelijk en meedenkend

Ja ze lieten ons eerst gewoon rondkijken dat vinden wij echt een pluspunt want vaak komen ze direct naar jou toe

Geen punten en tips

Sinead

Dit was erg jammer. Ik had 2 stoelen besteld, ze belde dat ze binnen waren. Ik ging er naar toe het is 30 minuten rijden. Toen ik daar aankwam zeiden ze dat er maar 1 geleverd was.

Dit was erg jammer.
Een beetje service was voor mij dan wel gewenst, maar geen service gekregen. Ik moest de andere stoel later ophalen.

Zelf gebeld met de planning kijken of ze nog in de buurt langs ons kwamen en dit was zo, hierdoor kunnen regelen dat het na gelevers was.

Als de dames in hoogeveen de bestelling gecheckt hadden en daarna mij gebeld hadden was er niks aan de hand.

Ze waren niet erg vriendelijk,

De winkel in wolvega was top daar heb m ze ook gekocht maar laten leveren in hoogeveen

Wolvega is zeer proffesioneel goede hulp,

Hoogeveen mag wel wat meer ruimte krijgen, zodat ze hun fouten kunnen op lossen. Ze konden niks doen , terwijl het hun fout is

X

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte heer/mevrouw Sinead,
Geachte heer/mevrouw Sinead,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Hoogeveen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons dat er het een en ander is misgegaan in de communicatie over het afhalen van uw stoelen welke besteld waren met 3 verschillende orders. Wij bieden u onze excuses aan voor de door ons gemaakte fout en voor de miscommunicatie. Als tegemoetkoming hebben wij de stoelen zonder kosten bij u thuis bezorgd.
Nogmaals onze excuses en wij wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe stoelen.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL HOOGEVEEN