Nette, keurige , overzichtelijk ingedeelde winkel. Vriendelijk en deskundig personeel.

Deskundig, vriendelijk , behulpzaam personeel. Ook gratis gebruik mogen maken van aanhangwagen is top geregeld.

Levertijd te lang.

J Stuifzand

Goede uitleg en klant vriendelijk

goede uitleg

vind wel dat de verkopers iets sneller bij de klant mag komen voor advies

We halen wel vaker spullen bij profijt meubel en daar hebben wij goede ervaring mee. Mooie meubelen voor een scherpe prijs en de kwaliteit is ook goed!

Gratis bezorging aan huis

We hebben hier een hoekbank gekocht, we werden heel goed geholpen en alles werd heel goed uitgelegd.
Echt een aanrader!

Hele aardig, meedenkende personeel, ze nemen rustig de tijd om alles uit te leggen.
We hebben onze bank zelf opgehaald met een aanhanger van Profijt Meubel Hoogeveen, daar werden we ook super mee geholpen!

Geen verbeterpunten.

Super blij met onze verbouwde en opnieuw ingerichte woonkamer met meubels van profijtmeubel!!

Marlou Stam

De medewerkers van Profijt meubel zijn zeer klantvriendelijk, nemen alle tijd voor advies en geven de ruimte om over de aanschaf na te denken.

Zie ervaring

Jannie

Al een aantal malen wat gekocht bij Profijt meubel en alles prima geleverd!

Vriendelijke verkoopster die alle tijd voor ons nam. Ook de heren van de bezorgdienst zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

A Ballast van Essen

Geweldig, hele vriendelijke mensen, die ook wel van een grapje houden.

je word goed geholpen, personeel laat je rustig rond kijken.

zo door blijven gaan.

Prima service en snelle levering!!!

Supersnelle levering! Binnen een week op te halen!

Geen! Positieve ervaringen mee!

i. bleeker

Leuke winkel veel keuze en vriendelijke personeel

het is een mooie winkel met goede vriendelijke personeel heel hulp behoefend

ja ik vind dat er net als eerder weer gratis bezorgt moet worden binnen zon straal van 20 kilometer