ikke

Goed, mooie bank gekocht, voor een nette prijs. jammer dat de uitgezochte poten achteraf te lang bleken en de bank dus te hoog stond. profijt kon dit niet oplossen anders dan nieuwe poten te... Goed, mooie bank gekocht, voor een nette prijs. jammer dat de uitgezochte poten achteraf te lang bleken en de bank dus te hoog stond. profijt kon dit niet oplossen anders dan nieuwe poten te verkopen, poten konden niet geruild worden. uiteindelijk de poten zelf maar op maat moeten maken.
wel balen van de enorme levertijd (12 weken).

vriendelijke mensen.

avond afhaling?

Wij zijn zeer tevreden over ons nieuw bankstel, wat we hebben uit gekozen met behulp van een deskundig advies van profijtmeubel Hoogeveen.

Nee.

Nee.

Prettig, niet opdringerig. Goede service bij het afleveren.

Te weinig ervaring met aankopen

n v t [ voor mij]

R. Brouwers

Prettige winkel, veel keuze en goede prijs kwaliteits verhouding.

Hees

Het is mij prima bevallen goede service.

H. J. Koops

Vlot geholpen. Wordt geluisterd naar de wensen. Ook geslaagd ondanks specifieke wensen. Aflevering volgens afspraak. Wel weinig flexibel daarin maar was voor ons geen probleem. Keurig geplaatst en... Vlot geholpen. Wordt geluisterd naar de wensen. Ook geslaagd ondanks specifieke wensen. Aflevering volgens afspraak. Wel weinig flexibel daarin maar was voor ons geen probleem. Keurig geplaatst en gemonteerd. Kwaliteit is ook goed.

Meedenken voor oplossingen.

B. Dijkgraaf. { particulier}

Wij zijn eerst wezen kijken ,hebben wat info. gekregen over de bank die onze belangstelling had.
Hebben nog wat verder rondgekeken. Een paar weken later zijn wij weer geweest hebben toen heel veel info gekregen ,
zijn naar huis gegaan , die middag terug gekomen en de bank gekocht/besteld,verder alles geregeld.
Alleen hadden wij graag eerder vernomen,dat er ook nog bezorgkosten overheen kwamen.Maar verder alles goed.

Alle vragen werden beantwoord en/of toegelicht.

Eerder vermelden dat er bezorgkosten nog bijkomen.

Hans

Prima uitleg en advies in een ontspannen sfeer.

Denkt prima mee met de klant