Van Eijk

Fijne service en levering volgens afspraak

Goede verkoopster

Dat je moet betalen voor levering

Reactie Profijt Meubel Hellevoetsluis:

Hartelijk dank voor uw review!
Hartelijk dank voor uw review!
Onze bezorgkosten van Profijtmeubel zijn landelijk vastgesteld. Onze prijzen zijn gebaseerd op zelf afhalen om onze prijzen zo laag mogelijk te houden.
Bijvoorbeeld bij (con)collega's zijn de bezorgkosten inbegrepen waardoor die hoger geprijsd zijn.
Nogmaals dank en wij wensen u nog veel plezier met uw bank!
Team Profijtmeubel Hellevoetsluis

Zuijderwijk

Vriendelijk personeel die je goed te word staat en de antwoorden heeft op onze vragen. Wij kopen heel graag bij Profijt hierdoor

Top bedrijf ik kan niet anders zeggen. We gaan er heel graag heen om ons te orienteren en om advies te vragen.

geen het is al top zo

Wil Verschoor

Wij hebben diverse malen producten bij Profijt meubel gekocht steeds tot onze volle tevredenheid.
Prima winkel zeer vriendelijk en behulpzaam personeel kortom dik tevreden👍🏻

We konden niet goed inschatten of de kleur van de stoel bij onze bank zou passen verkoopster gaf ons direct een staal van het leer mee zodat we thuis konden vergelijken. Ook de levertijd was eerder... We konden niet goed inschatten of de kleur van de stoel bij onze bank zou passen verkoopster gaf ons direct een staal van het leer mee zodat we thuis konden vergelijken. Ook de levertijd was eerder dan verwacht.

P.Nijssen

Klantvriendelijk, eerlijkheid betreft prijs kwaliteit verhouding. Winkel ziet er netjes en vezorgd uit. Je wordt goed op de hoogte ivm levertijd van je spullen en ja wat ik ook echt top vind dat je... Klantvriendelijk, eerlijkheid betreft prijs kwaliteit verhouding. Winkel ziet er netjes en vezorgd uit. Je wordt goed op de hoogte ivm levertijd van je spullen en ja wat ik ook echt top vind dat je hier een aanhanger kan lenen gratis of een busje huren tegen goedkoop tarief. Echt een top winkel!!!

Ja dat je via hun een aanhanger kan krijgen of een.busje kan huren echt super vind ik dat.

Nee

Nienkemper

De klantvriendelijkheid bij het afhalen. De medewerker, uit Libië geloof ik, heeft ons fantastisch geholpen.

Astrid Krijger de Ronde

Laten je eerst op je gemak rond kijken. Komen niet gelijk naar je toe.

Rust in de winkel en niet opdringerig

Bij de verkoop van stoelen adviseren schoene uit. Had bij passen van stoel schoenen met hak aan. Maar thuis niet dus Mn voeten komen maaar net bij de grond

Astrid Krijger de Ronde

Laten je eerst op je gemak rond kijken. Komen niet gelijk naar je toe.

Rust in de winkel en niet opdringerig

P v Strien

We hebben een hoekbank gekocht bij Profijt hellevoetsluis

Erg nette vriendelijke maar informatieve benadering van de verkoper, hij heeft duidelijk verstand van de meubels die hij verkoopt. erg prettig voor ons

hooguit de levertijd nog verkorten

H lenten

Goede ervaring al veel gekocht

Goede winkel

Nee