Zeer tevreden met mijn bestelde product.

Een uitstekende klantenservice!!

G. v. Wingerden

In eerste instantie is mijn bestelling (bamboekunstplant) niet op tijd geleverd. Ik heb hier telefonisch op gereageerd en werd geholpen door een vriendelijke medewerker. Echter door een misverstand... In eerste instantie is mijn bestelling (bamboekunstplant) niet op tijd geleverd. Ik heb hier telefonisch op gereageerd en werd geholpen door een vriendelijke medewerker. Echter door een misverstand was het wederom niet mogelijk om de bestelling op tijd te leveren. Hierna heb ik telefonisch contact gekregen met een andere medewerkster, die mij heeft uitgelegd waarom het verkeerd is gegaan. We zijn tot een goede oplossing gekomen en mijn bestelling zal z.s.m. deze week nog geleverd worden. Bij deze dank aan mw. Mariska van Nikkelen.

Wanneer e.e.a. fout gaat met de bestelling wordt er m.i. Alles aan gedaan om dit recht te trekken. De medewerkers geven ook aan hoe vervelend ze het vinden voor de klant en zoeken samen met de... Wanneer e.e.a. fout gaat met de bestelling wordt er m.i. Alles aan gedaan om dit recht te trekken. De medewerkers geven ook aan hoe vervelend ze het vinden voor de klant en zoeken samen met de klant naar een goede oplossing.

Betere contacten onderhouden met HDL, zodat misverstanden verkomen kunnen worden. Er voor zorg dragen dat de track en tracé met de koerier beter verloopt.

nvt

nvt

Bert Niemeijer

Prima product levering maar zeker niet binnen 48 uur maar een week

prima website

levering zeker niet binnen 48 uur

Janssens interieurprojecten

Zeer slecht omdat de bevestigde levertijd overschreden werd en er geen info over verstrekt werd.

Assortiment

Onvoldoende discipline om klant te informeren als daarom gevraagd wordt

Yvonne Janssen

Klant vriendelijk.nemen snel contact met je op als er een verhindering is en spreken nieuwe leverings datum af.

Mooie planten .net echt. Prijswaardig.verzending is in goede orde ontvangen met geen overbodige verplakkings materiaal. Ik ben in overweging om meerdere planten te bestellen

C. van den Berg

Bestelling is netjes verlopen en op tijd bezorgd. Ook het telefonische contact dat ik gehad heb is vriendelijk.

goed en duidelijk overzicht van de aangeboden goederen.

Gebeld met klantenservice en uitgelegd dat wij alleen konden bestellen als het voor vrijdag (opening van ons kantoor) geleverd zou worden. Vandaag is het pas aangekomen... te laat dus, ondanks wat... Gebeld met klantenservice en uitgelegd dat wij alleen konden bestellen als het voor vrijdag (opening van ons kantoor) geleverd zou worden. Vandaag is het pas aangekomen... te laat dus, ondanks wat ze me beloofd hebben.

Netjes aan de telefoon

Afspraak is niet nagekomen