Product was niet in voorraad, maar daarover ben ik meteen gebeld. Met een inschatting van de latere levering.

Prima, betrouwbare winkel :-)

Bruyn

Mijn artikel was niet leverbaar. Ik werd tijdig gebeld met de vraag of ik een andere variant wilde accepteren. Dat heb ik gedaan. Bezorging is niet conform de e-mail communicatie en track en trace.... Mijn artikel was niet leverbaar. Ik werd tijdig gebeld met de vraag of ik een andere variant wilde accepteren. Dat heb ik gedaan. Bezorging is niet conform de e-mail communicatie en track en trace. Dag nadien (za.) nog niets ontvangen.

Artikel (varen) was op langere termijn niet leverbaar in de maat die ik wilde hebben. Het artikel op de website blokken met een note "tijdelijk niet leverbaar".

Ed Voorwerk

Volgens de website op voorraad maar toch niet

Werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Plant van mooie kwaliteit.

v Houten

Ook als het product nietop voorraad is wordt er een alternatief aan geboden en of wordt er terug gebeld als het weer is.
Dus ben zeer tevreden over de service

Ook als het niet meer leverbaar is krijg je snel een telefoontje over hoe en wat.

Dat als er iets besteld hebt bij het afrekenen meteen kunt zien of het op voorraad is.
En dus geleverd kan worden.
En niet na 2 dagen pas gebeld worden dat het er niet is.

Johan Koertse

Goede service keert berichtje dat product niet op voorraad was en een paar dagen later zou worden geleverd. Dat is vandaag

Goede service neemt tijdig contact op met klant om aan te geven dat artikel niet voorradig was

Geen idee

Gab

1e ervaring, geen probleem, bestelling ging gebruikersvriendelijk, levering vlot, en goed verpakt, kortom top!!!

Perfect!

hele goede service

op de website staan in de eerst instantie een andere prijs als dat je het product aanklikt is de prijs ineens een stuk hoger, dat vond ik wel verwarrend

Attent en servicegericht

Helaas was de aanvankelijk bestelde product niet leverbaar, vervolgens wel voed op geanticipeerd.